تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820445938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حیاط پویا در مدارس تحرک و پویایی دانش آموزان را برمی انگیزد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حیاط پویا در مدارس تحرک و پویایی دانش آموزان را برمی انگیزد خبرگزاری پانا : معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان:حیاط پویا در مدارس تحرک ،پویایی ، غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد انگیزه را در بین دانش آموزان فراهم نموده است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۹ فروردين ساعت 10:04

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرگزاری پانا ،عبدالرضا رییسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: تربیت بدنی به عنوان بخشی از نظام تعلیم وتربیت عمومی و از مهمترین دروس در حفظ سلامتی و تندرستی دانش آموزان می باشد.
وی گفت: معاونت تربیت بدنی و سلامت با رویکرد غنی سازی اوقات فراغت وایجاد انگیزه جهت تحرک و فعالیت در ساعات تفریح مدارس ، زمینه ایجاد حیاط پویا را برای دانش آموزان فراهم نموده است.
رییسی در مورد حیاط پویا گفت: ترسیم خطوط ، اشکال و جداول بر کف حیاط و دیوارهای اطراف مدرسه دانش آموزان را تشویق به فعالیت و رقابت می نماید ، اوقات فراغت دانش آموزان را با تفریح و تحرک توام می نماید و بر پویایی وشادابی محیط مدارس می افزاید.
 معاون تربیت بدنی و سلامت گفت: ساماندهی و بهینه سازی فعالیتهای جسمانی در اوقات فراغت دانش آموزان  ،  غنی سازی درس تربیت بدنی در برنامه درس ملی،  بهسازی و تحول با استفاده از فرصتها ،امکانات و فضای موجود در مدارس ،  شاداب سازی مدارس و افزایش کارایی تربیت بدنی مدارس ، گسترش و تعمیق فرهنگ خلاقیت و نوآوری  ،  ایجاد تسهیلات قانونی وساز وکارهای انگیزشی برای بسط فرهنگ ورزشی بین دانش آموزان  ،  کاهش عوارض ناشی از فقر حرکتی ،  بهبود ارتباطات سالم وتعاملات اجتماعی در بین دانش آموزان از طریق فعالیتها و بازیهای ورزشی از اهداف این طرح می باشد.
وی همچنین گفت: تنوع بخشی و شاداب سازی فضای حیاط مدارس - بسط و گسترش آموزش های حرکتی با استفاده از ترسیم خطوط در حیاط مدارس ،  ایجاد بستر مناسب برای استفاده بهینه از فضا و تجهیزات مدارس ،  افزایش سهولت در بروز توانایی های حرکتی دانش آموزان ،  ایجاد بسترهای مناسب برای گسترش تربیت بدنی ،  ایجاد زمینه های بروز خلاقیت فردی معلمان تربیت بدنی ، جهت دهی به فعالیتهای حرکتی دانش آموزان در زنگ تفریح نیز از فواید اجرای این طرح در مدارس می باشد.
وی همچنین گفت: مناطق جلگه،جرقویه سفلی ونطنز از مناطق فعال در اجرای طرح حیاط پویا بوده اند













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن