تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819839169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت تلاش در معرفي شيرزنان ايثارگر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ فروردين ۱۳۹۴ (۱۰:۳۴ق.ظ)
ضرورت تلاش در معرفي شيرزنان ايثارگر موج - مشاور استاندار و مديرکل امور بانوان استانداري ايلام امنيت نظام اسلامي را مديون از جان گذشتگي شهدا، صبر و اسقامت مادران و همسران شهدا دانست و گفت: بايد همواره در معرفي چنين شيرزنان جامعه تلاش کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، خليلوند در اين ديدارها امنيت نظام اسلامي را مديون ازجان‌گذشتگي شهدا، صبر و استقامت مادران و همسران شهدا دانست و افزود: حضرت ام‌البنين (س) اسوه صبر و پايداري و وفاداري به حريم ولايت و به‌عنوان يک الگو براي مادران جامعه و زن مسلمان است.
وي با بيان اينکه آن حضرت از کودکي حضرت عباس (ع) را بلاگردان سيدالشهدا (ع) تربيت‌کرده بود، افزود: آنچه جامعه ما به آن محتاج است اين است که مادر شهيداني در جامعه توانستند راه ام‌البنين (س) را بروند لذا بايد همواره در معرفي چنين شير زنان جامعه تلاشگر باشيم و بانوان جامعه ما با تأسي به اين زنان بزرگ در طول تاريخ نقش بسزايي در تربيت انسان‌هاي شايسته و عاشق حريم ولايت ايفا کنند.
لازم به ذکر است شهيد علي اکرم شير خاني جمعي بسيج دانش‌آموزي در تاريخ سيزدهم شهريور سال 62 به شهادت نائل آمد. شهيد عليرضا شير خاني جمعي ارتش در تاريخ بيست و دوم فروردين 62 در شرهاني به فيض عظماي شهادت رسيد.
شهيد عباس ملکي جمعي بسيج در تاريخ هجدهم بهمن 61 در گره شير به شهادت رسيد. شهيد باقر ملکي در تاريخ بيست و دوم فروردين 64 در بمباران هوايي شهر ايلام به شهادت نائل آمد. شهيد علي ملکي در بمباران اول فروردين سال 64 در ايلام به شهادت رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن