تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819357520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز کلاس‌های فیلمسازی جشنواره فیلم شهر از 22 فروردین


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آغاز کلاس‌های فیلمسازی جشنواره فیلم شهر از 22 فروردین خبرگزاری پانا: کلاس‌های آموزشی فیلمسازی بخش محله جشنواره بین‌المللی فیلم شهر از 22 فروردین ماه در فرهنگسراهای مناطق 22 گانه شهر تهران آغاز و این کلاس ها روزهای زوج از ساعت 17 تا 19 در فرهنگسراها برگزار خواهد شد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۶ فروردين ساعت 11:45

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، تاکنون در بخش محله جشنواره بین‌المللی فیلم شهر هزار و بیست و هفت نفر در فرهنگسراها برای آموزش فیلمسازی ثبت نام کرده‌اند.

بر پایه این خبر؛ کلاس‌های آموزشی شامل کارگردانی، فیلمنامه نویسی و تصویربرداری است که از 22 فروردین ماه در فرهنگسراهای مناطق 22 گانه شهر تهران آغاز می‌شود ضمن اینکه این کلاس ها روزهای زوج در فرهنگسراها برگزار خواهد شد.

بعد از اتمام دوره های آموزشی فیلمسازی، هنرجویان با هزینه جشنواره فیلم شهر، فیلم کوتاه خواهند ساخت و آثار تولید شده بعد از داوری، جوایزی را دریافت خواهند کرد.

شرکت در کلاس‌ها برای همه گروه‌های سنی آزاد است و مهلت ثبت نام تا پایان فروردین ماه 94 خواهد بود.آموزش اولیه در این کلاس‌ها بیس فیلمنامه نویسی است و دوربین هم در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد تا فیلم دو دقیقه‌ای بسازند البته یک تصویربردار هم در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

پنجمین جشنواره بین‌المللی شهر تهران توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ازسوم تا دوازدهم خردادماه به دبیری سیاوش حقیقی تهران برگزار می‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن