تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820225885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفت عربستان با پيش نويس قطعنامه روسيه در مورد يمن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ فروردين ۱۳۹۴ (۹:۳۶ق.ظ)
مخالفت عربستان با پيش نويس قطعنامه روسيه در مورد يمن موج - عربستان سعودي پيش نويس قطعنامه روسيه در شوراي امنيت با موضوع تحريم تسليحاتي همه طرفين درگير در جنگ يمن را رد کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، الحدث عبدالله المعلمي، نماينده عربستان سعودي در سازمان ملل در جلسه اضطراري شوراي امنيت روز گذشته، اعلام کرد تحريم تسليحاتي پيشنهاد شده توسط روسيه، به معني مجازات همه طرف ها به خاطر رفتار يک گروه (حوثي ها) است.
وي افزود اميدوار است روسيه از حق وتوي خود براي پيش نويس ارائه شده توسط شوراي همکاري خليج فارس که خواستار تحريم تسليحاتي حوثي ها است، استفاده نکند.
در همين زمان، رياض درخواست مسکو براي "توقف بشردوستانه" در حملات هوايي ائتلاف عربي عليه يمن را پذيرفت. المعلمي گفت عربستان در اين زمينه به طور کامل همکاري خواهد کرد و امکانات لازم براي ارائه کمک هاي بشردوستانه را فراهم مي کند.
مسکو در جلسه اضطراري روز گذشته، براي جلوگيري از افزايش تلفات غيرنظاميان، پيش نويس تحريم تسليحاتي تمامي طرفين درگير در يمن را ارائه داد. همچنين روسيه خواستار دسترسي سريع، امن و بدون مانع مردم به کمک هاي بشردوستانه شد.
گمان مي رود در شوراي امنيت، دو پيش نويس ارائه شده توسط روسيه و شوراي همکاري خليج فارس در هم ادغام شود.
حملات هوايي فشرده روز گذشته عليه مواضع حوثي ها در شمال يمن، منجر به کشته شدن دست کم 185 نفر و زخمي شدن بيش از 1200 تن گرديد. به گزارش يک مقام پزشکي، سه چهارم اين افراد غيرنظامي بوده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن