تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815693809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسافران و رانندگان به دنبال برچسب قيمت‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مسافران و رانندگان به دنبال برچسب قيمت‌ها
هر‌چند مسئولان مديريت شهري وعده داده‌اند كه معضلات و چالش‌هاي ترافيكي را در سال جديد بر‌طرف‌ كنند اما از اولين روز‌هاي كاري به‌دليل عدم الصاق بر‌چسب قيمت نرخ كرايه‌ها مسافران و رانندگان سرگردان شدند و از سوي ديگر به دليل صادر نشدن كارت‌هاي طرح ترافيك، محدوده‌هاي مركزي شهر با انبوه خودرو‌ها پرترافيك شد و مأموران راهنمايي و رانندگي به كمك دوربين‌ها آمدند تا خودرو‌هاي غير‌مجاز را جريمه كنند.
نویسنده : بيژن يانچشمه 
هر‌چند مسئولان مديريت شهري وعده داده‌اند كه معضلات و چالش‌هاي ترافيكي را در سال جديد بر‌طرف‌ كنند اما از اولين روز‌هاي كاري به‌دليل عدم الصاق بر‌چسب قيمت نرخ كرايه‌ها مسافران و رانندگان سرگردان شدند و از سوي ديگر به دليل صادر نشدن كارت‌هاي طرح ترافيك، محدوده‌هاي مركزي شهر با انبوه خودرو‌ها پرترافيك شد و مأموران راهنمايي و رانندگي به كمك دوربين‌ها آمدند تا خودرو‌هاي غير‌مجاز را جريمه كنند.
مسافران درون‌شهري در اولين روز كاري در مسيرهاي مختلف به‌رغم وعده داده شده از سوي مسئولان از ميزان افزايش نرخ كرايه خبر نداشتند و از سوي ديگر به دليل اخبار ضد و نقيض در خصوص نحوه پرداخت افزايش كرايه‌ها سرگردان شدند.
 به گفته ميثم مظفر نصب برچسب‌هاي نرخ 94 در دو روز ساعت آينده روي تاكسي‌هاي شهر تهران آغاز شد‌ه است و روند نصب برچسب‌هاي جديد روي بيش از يكصد هزار تاكسي تا پايان هفته ادامه دارد.
وي با بيان اينكه مبناي افزايش كرايه تاكسي‌ها در شهر تهران نرخ اعلام شده در برچسب‌هاي نصب شده روي شيشه جلوي تاكسي هاست، گفت: افزايش نرخ كرايه تاكسي‌ها بر اساس مصوبه شوراي اسلامي شهر تهران به طور ميانگين 20 درصد است كه اين ميزان در برخي خطوط كمتر و در برخي خطوط بيشتر از اندازه يادشده خواهد بود.
وي تصريح كرد: شهروندان تهراني با توجه به برچسب‌هاي جديد افزايش نرخ، كرايه‌ها را پرداخت كنند و تاكسيرانان نيز تا پيش از نصب برچسب جديد مجاز به دريافت كرايه بيشتر از مسافران نيستند.
به گفته مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران شايسته است هرگونه تخلف از موارد فوق به سامانه شكايات شهرداري تهران 1888 گزارش شود تا در كوتاه‌ترين زمان ممكن به آن رسيدگي شود.
    افزايش قيمت بليت مترو و اتوبو‌س
محسن نايبي، مديرعامل شركت بهره‌برداري مترو با اعلام افزايش قيمت بليت مترو گفت: براساس مصوبه شوراي شهر تهران، از صبح روز گذشته بليت تك سفره مترو 600 تومان و بليت دو سفره هزار تومان به فروش رسيد.
وي با بيان اينكه سفرهاي مسافراني كه از كارت اعتباري استفاده مي‌كنند نيز 50 تومان گران‌تر شده است، گفت: براساس مصوبه شوراي شهر، قيمت بليت مترو افزايش يافته و اين در حالي است كه در سال قبل بليت تك‌سفره 500 تومان و بليت دو سفره مترو 800 تومان به فروش مي‌رسيد.  در خصوص اعلام افزايش كرايه اتوبوس‌هاي درون‌شهري نيز پيمان سنندجي، مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه گفت: مبناي پرداخت كرايه اتوبوس‌ها، استفاده از كارت‌هاي اعتباري است و اگر افراد از اين دستگاه استفاده نكنند، مي‌توانند به صورت نقدي اين هزينه را بپردازند.  وي با بيان اينكه كرايه اتوبوس افرادي كه از كارت‌هاي اعتباري استفاده مي‌كنند 50 تا 100 تومان افزايش يافته است، گفت: نرخ كرايه براي افرادي كه از كارت‌هاي اعتباري استفاده نمي‌كنند، قطعاً به دليل جنبه بازدارندگي، بيشتر از ساير مسافراني است كه از اين كارت‌ها استفاده مي‌كنند اما مبالغ در خطوط مختلف متفاوت است.
    كارت‌هاي طرح ترافيك صادر شده ولي نرسيده!
 همچنين مدير مركز صدور آرم طرح ترافيك شهرداري تهران از ارسال آي‌‌دي‌كارت‌هاي طرح ترافيك سال ۹۴ به در منازل شهروندان از هفته گذشته خبر داد و گفت: به تدريج تمام آرم‌ها ارسال مي‌شود.
مصطفي قنبرنژاد، با اشاره به اينكه آرم‌هاي سال 93 تا پايان فروردين اعتبار دارد، گفت: كارت‌هاي سال 94 از هفته پيش توسط پست پيشتاز به در منازل ارسال شده است.
وي با اشاره به اينكه آرم طرح ترافيك همه افرادي كه مدارك‌شان را به دفاتر ارائه داده‌اند و مدارك آنها تأييد شده،  صادر شده است، گفت: اگر آي‌دي‌كارت‌هاي افراد به موقع به در منازل نرسد، چون پلاك‌شان ثبت شده از لحاظ دوربين‌ها مشكلي وجود ندارد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن