تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819600681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح غول بزرگ اسپیلبرگ کلید خورد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: طرح غول بزرگ اسپیلبرگ کلید خورد


با معرفی «والدن مدیا» به عنوان حامی طرح جدید استیون اسپیلبرگ یعنی «بی‌ اف‌ جی» مقدمات تهیه این فیلم آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از تلگراف، شرکت والدن مدیا در کنار کمپانی دریم‌وورکس استودیوز مسئولیت سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی پروژه جدید استیون اسپیلبرگ یعنی «بی‌اف‌جی» را بر عهده خواهد داشت. این پروژه نسخه اقتباسی صفحه بزرگ «بی‌اف‌جی» رولد دال است.

«بی‌اف‌جی» طرح بعدی اسپیلبرگ است که قرار است داستان فیلم در دست تولیدش یعنی «پل جاسوس‌ها» با بازی تام هنکس را دنبال کند. مارک رایلانس قرار است در فیلم «بی‌اف‌جی» نقش غول بزرگ مهربان را بازی کند و روبی بارن‌هیل هم نقش سوفی را ایفا می‌کند؛ دختر جوانی در لندن که با سرزمین غول‌ها آشنا می‌شود.

ملیسا متیسون که پیش از این در فیلم فراموش‌نشدنی «ای‌.‌تی» با اسپیلبرگ همکاری کرده بود مسئولیت نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت. اسپیلبرگ، فرانک مارشال و سم مرسر مسئولیت تهیه‌کنندگی آن را بر عهده خواهند داشت و کتلین کندی، جان مدن و مایکل سیگل هم تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

مراحل اولیه تهیه فیلم در ماه مارس آغاز ‌شده و قرار است فیلم روز اول ماه جولای سال ۲۰۱۶ اکران شود. کمپانی دیزنی مسئولیت پخش آن در ایالات متحده و تعدادی از مناطق خارجی را بر عهده خواهد داشت و کمپانی میستر اسمیت انترتینمنت نیز پروسه توزیع آن در اروپا، آفریقا و خاورمیانه را نظارت می‌کند. کمپانی رلاینس، شریک دریم‌وورکس، هم آن را در هندوستان پخش می‌کند.

به گزارش مهر، فرانک اسمیت، رئیس والدن مدیا در بیانیه‌ای گفت: والدن از اینکه می‌تواند در آوردن این اثر کلاسیک خلاقانه روآلد دال به صفحه بزرگ با دریم‌وورکس همکاری کند بسیار خوشحال است. برای جاودانه کردن جادوی این اثر و تعریف کردن داستان آن نیز نمی‌توانم کسی بهتر از استیون اسپیلبرگ را در ذهنم تصور کنم.

جف اسمال از دریم ورکس هم افزود: وقتی بحث از سرگرمی با کیفیت می‌شود، والدن مدیا شریکی ایده آل برای این پروژه هیجان‌انگیز است و ما از همکاری با آن‌ها بسیار خوشحال هستیم.

والدن اخیرا فیلم «بخشنده» با نقش‌آفرینی مریل استریپ و جف بریجز را اکران کرده بود و در حال حاضر نیز مسئولیت انجام مراحل نهایی تهیه فیلم ماجراجویی «اورست» محصول شرکت یونیورسال را بر عهده دارد که از جیک جیلنهال، جاش برولین و جیسون کلارک در نقش‌های اصلی استفاده می‌کند. والدن همچنین با همکاری رلتیویتی میدیا در حال سرمایه‌گذاری و تهیه فیلمی جدید با اقتباس از کتاب خاطرات پرفروش آلیس اوزما با عنوان «وعده خواندن» است.
 
 


شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن