تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802447255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح نوروزی پلیس زنجان کلید خورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح نوروزی پلیس زنجان کلید خورد زنجان - ایرنا - طرح نوروزی پلیس زنجان، امروز /دوشنبه/ همگام با سراسر کشور با اجرای مانور خودرویی دستگاههای امدادرسان استان کلید خورد تا مسافران سفری ایمن و بی دغدغه داشته باشند.


فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: طرح نوروزی پلیس با هدف ایجاد آرامش و رضایتمندی مردم و مسافران نوروزی، تسهیل در آمد و شد و استفاده مطلوب و مناسب از امکانات دراختیار، از امروز /25 اسفند / همزمان با سطح کشور در این استان نیز آغاز شد و تا 15 فروردین سال آتی نیز ادامه خواهد داشت.
سردار علیرضا صالحی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی این استان افزود: پلیس در کنار سایر دستگاه های خدمات رسان در ارایه خدمات بی منت از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیست و تامین امنیت محورهای ارتباطی ، منازل و اموال مردم به ویژه در ماموریتهای نوروزی را در دستور کار دارد.
وی شعار نوروزی پلیس در سال 94 را آسودگی و ایمنی بیشتر با التزام به اخلاق، قانون و نظم عمومی اعلام و اظهار کرد: پلیس سخت گیریهای خاصی را در طول این ایام برای متخلفین و هنجارشکنان خواهد داشت و از رانندگان خودروهای سنگین و مسافربری مشکوک تست اعتیاد به عمل خواهد آورد.
صالحی افزود: دو هزار و 500 نفر از همکاران انتظامی زنجان با توجه به آموزشهای ارایه شده و دستورالعملهای ابلاغی، ماموریت تسهیل سفرهای نوروزی به این استان را عهده دار و 50 تیم خودرویی نیز به منظور ارتقا سطح ایمنی و آرامش در راه های اصلی و فرعی مستقر می شوند و در کنار سایر دستگاه های امدادرسان ازجمله هلال احمر ، اورژانس و راه و شهرسازی انجام وظیفه خواهند کرد و در سطح شهرها نیز 110 دستگاه مشغول گشت زنی خواهند بود.
وی یادآور شد: بیش از 50 نفر نیرو بطور شبانه روز در 13 ایستگاه پلیس استقرار خواهند یافت تا در صورت لزوم نشانی هتل ها ، مراکز درمانی و جاذبه های فرهنگی و توریستی را به مسافران نوروزی ارایه کنند و پلیس های مستقر در محورهای ارتباطی نیز برای جلوگیری از تخلفات رانندگی و کاهش وقوع تصادفات، تمام مسیرها را با استفاده از دوربین کنترل خواهد کرد.
صالحی افزود: درطول اجرای طرح انتظامی در ایام تعطیلات نوروز 94 یک هزار و 540 نفر روز گشت خودرویی، یک هزار و هشت نفر روز گشت موتوری و یک هزار و 442 نفر روز گشت پیاده را در زنجان خواهیم داشت و در تمام مکانها ازجمله پارکها، مراکز اقامتی، تجاری و تفریحی، خدمات پلیس را خواهیم داشت و با این همه تلاش می شود جو به هیچ وجه پلیسی نشود.
فرماندهی انتظامی استان زنجان به مراسم چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: پلیس بر اساس سیاستهای ابلاغی نیروی انتظامی به هیچ وجه مخالف شادی مردم نبوده ولی آن شادی که موجب آزار و اذیت دیگران باشد از سوی این نیرو پذیرفتنی نیست.
سردار صالحی افزود: به حتم در این روز از سال، مخاطبین پلیس کسانی خواهند بود که برای تخلیه هیجانات درونی خود با خودرو به معابر و خیابان ها می آیند که در این صورت با چنین مزاحمانی برخورد قانونی شده و وسیله نقلیه آنان توقیف و تا پایان طرح نوروزی ، میهمان پارکینگ نیروی انتظامی خواهد بود.
وی با تاکید براینکه پلیس با متخلفین و بزهکارانی که نظم و امنیت جامعه و آرامش افراد را برهم زنند برخورد قانونی سختی را خواهد داشت اظهار کرد: این افراد در صورت دستگیری تا پایان تعطیلات در بازداشت نیروی انتظامی خواهند بود.
صالحی تصریح کرد: ابراز شادی باید در فضایی مناسب باشد و با باورهای دینی و فرهنگی مردم استان نیز مغایر نباشد و معمولا بسیاری از مردم از حرکات هنجارشکنانه ناراضی هستند و پلیس نیز چنین رفتارهایی را برنتافته و اجازه نمی دهد عده ای با شادی های کاذب و تخلیه هیجانات درونی خود در مردم ایجاد ناراحتی و نارضایتی کنند.
وی با بیان اینکه والدین مواظب باشند تا فرزندانشان با افراد ناباب که زمینه را برای هنجارشکنی فراهم می کنند معاشرت نداشته باشند افزود: پارسال سه میلیون و 855 هزار و 556 عدد مواد محترقه از سوی پلیس در سطح این استان کشف شد و در سالجاری این میزان به چهار میلیون و 483 هزار و 675 عدد رسید و در واقع افزایش کشف 16 درصدی را در این خصوص شاهد هستیم.
صالحی اظهارداشت: در چهارشنبه آخر سال 92 تعداد دستگیرشدگان در این رابطه هشت نفر و مصدمان ناشی از مواد محترقه نیز 74 نفر بود که شش نفر آنان به خاطر شدت جراحات وارده در مراکز درمانی بستری و مابقی نیز بطور سرپایی مداوا شدند.
وی به مردم توصیه کرد در ایام تعطیلات نوروز برای جلوگیری از سرقت مواظب منازل خود باشند و حتی المقدور در این ایام از اسباب کشی منزل خودداری کنند و در صورت لزوم نیز بدون هماهنگی با نیروی انتظامی نسبت به این کار اقدام نکنند.
معاون عمرانی استاندار زنجان نیز گفت: خدمت به خلق، وظیفه خدمتگزاران نظام اسلامی را سنگین تر می کند و باید تلاش شود تا خدمات بهینه و مناسبی به آنان ارایه شود.
جواد رحمتی افزود: اگر قصوری در انجام وظایف محوله در عرصه خدمت رسانی به مردم صورت گیرد به حتم مدیون خون پاک شهیدان خواهیم شد چراکه شهدا انقلاب و نظام را به این نقطه رسانده اند.
وی اظهارکرد: در آستانه سال نو انسجام و هماهنگی بیشتری باید بین دستگاههای خدمات رسان ایجاد شود و راندمان بیشتری را از امکانات دراختیار برای خدمت به مردم داشته باشیم.
رحمتی افزود: اینکه کام مردم در ایام تعطیلات نوروز شیرین تر شود و با انرژی مضاعف تر کارها و فعالیت ها را آغاز کنند وظیفه و کار خدمتگزاری را سنگین تر می کند و باید سعی شود با ارایه آموزش ها و اتخاذ تدابیر لازم وقوع تصادفات در سطح جاده ها نیز به حداقل برسد.
وی تصریح کرد: پلیس نقش مهمی در حفظ و ارتقا امنیت دارد که به حتم در این ایام نیز با قوت و توانایی بالایی به وظیفه ذاتی خود عمل و خدمت رسانی خواهد کرد.
597/6085






25/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن