تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820249419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 119 هزار گردشگر از تسهیلات آموزش و پرورش کرمان بهره بردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپروش استان کرمان : بیش از 119 هزار گردشگر از تسهیلات آموزش و پرورش کرمان بهره بردند خبرگزاری پانا: قائم مقام ستاد تسهیلات نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 119هزار و 326 میهمان نوروزی در قالب 28هزار و 322 خانوار تا صبح پنج شنبه 13 فروردین ماه از تسهیلات اسکان این اداره کل در سراسر استان بهره گرفتند.
۱۳۹۴ شنبه ۱۵ فروردين ساعت 00:36

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان ،  محمد محسن بیگی افزود: این آمار از آغاز به کار رسمی ستاد تسهیلات نوروزی آموزش و پرورش کرمان از 27 اسفندماه 93 تا صبح امروز است.
معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپروش استان کرماناظهار کرد: با توجه به مدت اسکان میهمانان نوروزی، می توان گفت که در مجموع 274 هزار و 452 نفر روز در مدارس و مکان های آموزش و پرورش استان اسکان داده شده اند.
وی اظهار کرد: آموزش وپرورش ناحیه یک کرمان همچنان رتبه اول  استان را در پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی به خود اختصاص داده است.
قائم مقام ستاد تسهیلات نوروزی آموزش و پرورش کرمان یادآوری کرد: پنجهزار و 160 کلاس درس، خوابگاه ها و اردوگاه های دانش آموزی، دانشگاه فرهنگیان، خانه های معلم و سالن های ورزشی  و نمازخانه های مدارس این اداره کل در سراسر استان در حال دادن خدمت اسکان به میهمانان نوروزی است.
محسن بیگی گفت: در شهر کرمان یکهزار و 497 کلاس، ده سالن ورزشی و امتحانات، خوابگاه  های دانشگاه فرهنگیان و خوابگاه های دانش آموزی و اردوگاه سازمان دانش آموزی به اسکان میهمانان نوروزی اختصاص داده شده است.
قائم مقام ستاد تسهیلات نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که خدمات اسکان در مدارس استان در سه سطح الف، ب و ج صورت می گیرد، گفت: در سطح الف کلاس های درس برخوردار از فرش، پتو، یخچال و تلویزیون هستند و امکان بهره مندی از اجاق گاز در آبدارخانه و حمام در مدرسه وجود دارد و در سطوح ب و ج امکانات کمتری در دسترس است.
به گفته محسن بیگی شب گذشته 4783 نفر در قالب 1096 خانوار از امکانات ستاد اسکان نوروزی آموزش ش و پرورش استان کرمان استفاده کرده اند.
 















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن