تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819469096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی صبای قم:پاسخ گوی کنار گذاشتن پیروز قربانی نیستم/مدیریت باشگاه باید پاسخ دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرمربی صبای قم:پاسخ گوی کنار گذاشتن پیروز قربانی نیستم/مدیریت باشگاه باید پاسخ دهد قم - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: پیروز قربانی را به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی باشگاه در بازی فردا (شنبه )مقابل سپاهان اصفهان در اختیار نداریم و مدیریت باشگاه باید پاسخ این مساله را بدهد.


به گزارش ایرنا، مهدی تارتار عصر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های صبای قم و سپاهان اصفهان بیان داشت: بازی با سپاهان که در چند سال گذشته از مدعیان قهرمانی بوده است، آسان نیست و این تیم کادر فنی مجربی دارد و از بازیکنان با کیفیتی برخوردار است.
وی گفت : برای سپاهان نیز بازی آسانی در پیش نیست چراکه صبای قم از ابتدای فصل تا اکنون در نیمه بالای جدول بوده و بازی های خوبی ارائه کرده است و امیدواریم بازی خوب و تاکتیکی را از سوی دو تیم شاهد باشیم.
وی افزود: به خاطر وجود بازیکنان با کیفیت خود با اطمینان از کسب سه امتیاز سخن می گوییم و تیم ما در جایی در جدول است که استرس در نزد ما نیست و آسان تر می توانیم بازی کنیم.
سرمربی صبای قم اظهار کرد: سپاهان نیز برای برد به میدان می آید اما استرسی که در وجود بازیکنان این تیم است در بین بازیکنان صبا نیست.
تارتار افزود: مشکلات مالی برای همه تیم ها وجود دارد و پیش از آغاز سال اتفاقاتی رخ داد که موجب تاخیر پرداخت قرارداد بازیکنان شد این در حالی بود که مدیریت باشگاه، استاندار قم و حتی شهردار تلاش زیادی برای حل مشکل کردند اما باید به بازیکنان توجه بیشتری شود.
وی با بیان این که تیم ما از ابتدای فصل تا کنون همواره در نیمه بالای جدول بودافزود: در هر باشگاهی این گونه مشکلات مالی پیش می آید البته بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شده و بخش دیگری نیز تا پایان فروردین ماه پرداخت می شود.
دیدار تیم های صبای قم و سپاهان اصفهان از چارچوب هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور عصر فردا (شنبه) در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار می شود.ک/3
7408 / 1175 **1917



14/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن