تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815576037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید نماینده جیرفت و عنبرآباد از مرکز توانبخشی بهزیستی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بازدید نماینده جیرفت و عنبرآباد از مرکز توانبخشی بهزیستی جیرفت - ایرنا - نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه از مرکز توانبخشی و نگهداری کودکان ذهنی جیرفت بازدید کرد.


به گزارش ایرنا فرج الله عارفی در حاشیه این بازدید گفت: کار کردن در این مراکز سخت و دشوار است و برای این نوع کار باید عشق و علاقه ای وجود داشته باشد.
وی بیان کرد: کارکنان این مرکز با کودکان معصومی سر و کار دارید که از نظر ذهنی با سایر کودکان متفاوت هستند.
وی ادامه داد: وظیفه نماینده مردم در مجلس قانونگذاری است و بودجه را در اختیار دولت قرار می دهد و دولت هم به سازمان های تابعه این اعتبارات را تخصیص می دهد.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اردیبهشت ماه سال جاری رییس سازمان بهزیستی کشور برای بررسی مسایل جنوب استان کرمان به این منطقه سفر خواهد کرد لذا مسوولان مشکلات را برای بررسی جمع بندی کنند.
رییس بهزیستی شهرستان جیرفت هم گفت: در این مرکز 84 معلول ذهنی وجود دارد که توسط 38 کارمند به این معلول ها خدمت رسانی می شود.
محمد رضانژاد تاکید کرد: بیشترین سرمایه گذاری باید در زمینه پیشگیری و آموزش باشد که این مساله سرلوحه کار ما قرار دارد.
وی گفت: در جنوب استان کرمان با توجه به فرهنگ ازدواج های فامیلی بیشترین معلولیت های استان را در این منطقه داریم که باید برای رفع این مشکل در زمینه آموزش بیشتر سرمایه گذاری کنیم.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در این بازدید از بخش های مختلف این مرکز بازدید و در ادامه با خانواده چهارقلوهای جیرفتی نیز دیدار کرد.
3018/3028



09/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن