تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819366953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده اردکان از ستاد اسکان نوروزی این شهرستان بازدید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده اردکان از ستاد اسکان نوروزی این شهرستان بازدید کرد یزد- ایرنا- نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی روز شنبه از ستاد اسکان مسافرین نوروزی این شهرستان بازدید کرد.


به گزارش ایرنا محمدرضا تابش در این بازدید روند پذیرش و ارائه خدمات به مهمانان نوروزی را مورد ارزیابی قرار داد و با مسافرین اسکان یافته در شهرستان به گفت و گو و احوالپرسی پرداخت.
وی در جریان این بازدید گفت: پویایی و پایداری انقلاب در رضایتمندی مردم است که با کار و تلاش خالصانه و عالمانه مسوولان فراهم می آید.
تابش افزود:مسوولان باید قدردان ولی نعمتان خود، یعنی مردم باشند و برای رفع گرفتاریها و مشکلات آنها کمر همت ببندند.
رییس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان اردکان در این بازدید ضمن ارائه گزارشی گفت: تاکنون 19 هزار نفر توسط ستاد نوروزی شهرستان اردکان اسکان داده شده اند.
فرماندار اردکان با بیان اینکه این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد رشد داشته است اضافه نمود: با این روند پیش بینی می شود تعداد اسکان یافتگان در شهرستان اردکان نسبت به سال گذشته روند صعودی داشته باشد.
حسین اسماعیلی عنوان داشت: در حال حاضر شهرستان اردکان پس از یزد و زارچ ، رتبه سوم استان در اسکان مسافرین نوروزی در ستادهای اسکان را به خود اختصاص داده است.
فرماندار، شهردار، رییس شورای اسلامی شهر و جمعی از روسای ادارات شهرستان، نماینده مردم اردکان را همراهی می کردند.
اردکان با 80 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.ک/2
7544/ 6197



08/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن