تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820550103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشکارسازي ۳۲۰۰ ناحيه پرتصادف در راه‌ها با تابلوي فسفري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ فروردين ۱۳۹۴ (۱۵:۰ب.ظ)
اصلاح و رفع ۸۵ نقطه پرحادثه در جاده‌ها؛ آشکارسازي ۳۲۰۰ ناحيه پرتصادف در راه‌ها با تابلوي فسفري موج - مدير کل دفتر تجهيز ماشين‌آلات و راهدارخانه‌هاي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي ضمن تشريح اقدامات سازمان براي سفرهاي نوروزي٬ به حضور ۷۰۰ اکيپ امدادي و تعميراتي براي رفع نقص جزيي خودروها در سطح راه‌هاي کشور اشاره کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي ناوي، مدير کل دفتر تجهيز ماشين‌آلات و راهدارخانه‌هاي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، با بيان اين‌که سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي در سال ۹۳ بالغ بر هزار ميليارد تومان بابت روکش آسفالت و ايمني راه‌ها هزينه کرده است، اظهار کرد: توجهي که دولت و وزارت راه و شهرسازي به اين مسئله نشان داد در سال‌هاي گذشته بي‌سابقه بوده است، در سال‌هاي آينده و در بودجه ۹۴ نيز مبلغ مناسبي براي ايمن‌سازي راه‌ها و روکش آسفالت‌ها ديده شده است.
مديرکل دفتر تجهيز ماشين‌آلات و راهدارخانه‌هاي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي با بيان اين‌که تقريبا از يک ماه گذشته ستادهاي راهداري و حمل و نقل براي نوروز مهيا شدند، درباره اقدامات انجام شده و در دست اقدام اين سازمان در سفرهاي نوروزي ۹۴ توضيح داد: اجراي طرح بازديد ايمني راه‌هاي پرتردد سفرهاي نوروزي توسط ۱۱ مهندس مشاور مستقل با هدف شناسايي موارد ضروري جهت ايمن‌سازي ويژه طرح نوروزي ۹۴، احياي ۲۲ هزار کيلومتر خط‌کشي در سطح راه‌هاي پرتردد، آشکارسازي دو هزار و ۶۰۰ ناحيه پرتصادف در راه‌ها با استفاده از تابلوهاي فسفري که تا پايان سال ۹۳ به سه هزار و ۲۰۰ نقطه رسيد، تکميل تابلوهاي اخباري، انتظامي و مسيرنما در محورهاي شرياني، بازسازي و تکميل حفاظ‌هاي مياني و کناري، اصلاح و رفع ۵۰ مقطع پرحادثه و اصلاح و رفع نقاط پرحادثه در ۸۵ نقطه از اقدامات اين سازمان در سطح جاده‌هاي کشور براي ايام نوروز به شمار مي‌آيند.
ناوي با اشاره به تعميرات اساسي ۶۵ دستگاه پل بزرگ و مقاوم‌سازي نرده آن‌‌ها ادامه داد: انجام عمليات لکه‌گيري به طول ۵۰۰ هزار متر مربع، عمليات روکش موضعي به طول ۷۶۰ کيلومتر، انجام عمليات درزگيري به طول ۵۶۰ کيلومتر، اصلاح شيب شيرواني راه‌ها به طول ۹۵۰ کيلومتر، اجراي آسفالت پارکينگ و توقف‌گاه‌ها به تعداد ۵۴ مورد، ايمن‌سازي و پاکسازي و منظرآرايي ايستگاه‌هاي عوارضي، به‌روزرساني، بهسازي و تکميل سيستم‌هاي هوشمند در آزادراه‌ها و راه‌هاي پرتردد، به‌روزرساني روشنايي محدوده عوارضي‌ها، توسعه سيستم ETC(پرداخت الکترونيکي) در آزادراه‌ها (اهواز- بندر امام بهره‌برداري شده و چند مورد ديگر در دست بهره‌برداري است)، از ديگر اقدامات انجام شده در اين حوزه هستند.
مدير کل دفتر تجهيز ماشين‌آلات و راهدارخانه‌ها با بيان اين‌که برنامه‌ريزي‌هايي براي ايمن‌سازي محوطه‌هاي کارگاهي و خاتمه عمليات عمراني در سطح راه‌ها و حريم آن‌ها انجام شده است که اين برنامه‌ها از ۲۰ اسفند سال جاري تا ۲۰ فروردين ۹۴ اجرايي مي‌شود، افزود: در همين راستا بيش از ۸۰۰ راهدارخانه ثابت و سيار در سطح راه‌هاي کشور جهت سرويس‌دهي به هموطنان تجهيز و آماده‌سازي شد.
همچنين آماده باش بيش از ۱۴۰۰ اکيپ راهداري در سطح راه‌ها متشکل از ۱۱ هزار راهدار و ۹ هزار دستگاه انواع ماشين‌آلات تجهيز و برنامه‌ريزي شده است.
وي به حضور ۷۰۰ اکيپ امدادي و تعميراتي براي رفع نقص جزيي خودروها در سطح راه‌ها اشاره کرد و گفت: در همين راستا برنامه‌ريزي و هماهنگي جهت کشيک‌هاي مديريتي و حضور مديران در تعطيلات نوروزي از ۲۸ اسفند ماه سال ۹۳ تا ۱۵ فروردين ۹۴ در ادارات کل استان‌ها و ستاد سازمان راهداري انجام شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن