تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819900056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 530 هزار دستگاه خودرو وارد گیلان شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیش از 530 هزار دستگاه خودرو وارد گیلان شده است رشت - ایرنا - مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گیلان از ورود 530 هزار و 36 دستگاه خودرو به استان از بیست و پنجم اسفندماه تا پایان چهارم فروردین خبر داد.


ناصرآل محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ورود خودروها از شش محور استان افزود: ورود این تعداد خودرو طی این مدت، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شش درصد رشد داشته است.
وی بیشترین میزان ورودی را از محور آزادراه قزوین - رشت با 269 هزار و 653 وسیله نقلیه عنوان و اظهار کرد: پس از آن، محور رامسر - چابکسر با 140 هزار و 143 دستگاه خودرو بوده است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گیلان با اشاره به تعطیلات نوروزی و خروج شماری از گردشگران تا چهارم فروردین ماه گفت: طی 9 روز گذشته، تعداد 327 هزار و 460 وسیله نقلیه از استان خارج شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 9 درصد کاهش داشته است.
به گفته آل محمدی؛ بیشترین میزان خروجی از استان از طریق محور چابکسر - رامسر با 117 هزار و 776 وسیله نقلیه و پس از آن آزادراه رشت - قزوین با 96 هزار و 446 دستگاه خودرو بوده است.
وی بیشترین ترافیک ورودی به گیلان را نیز طی این مدت در روز دوم فروردین ماه با 80 هزار و 553 دستگاه خودرو و بیشترین ترافیک خروجی از استان طی این مدت را روز گذشته (چهارم فروردین) به میزان 57 هزار و 238 دستگاه وسیله نقلیه عنوان کرد.
آل محمدی گیلان را از نظر جریان تردد، چهارمین استان پرتردد کشور طی این مدت عنوان کرد.
محورهای ورودی و خروجی استان شامل شش محور اصلی آزادراه قزوین - رشت، جاده قدیم قزوین - رشت، منجیل - طارم ، چابکسر - رامسر ، آستارا - اردبیل و خلخال - اسالم است.ک/3
7296 / 2007



05/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن