تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت و ملت در سال جدید نیازمند ارتباط بیشتر و صممیمی تری هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دولت و ملت در سال جدید نیازمند ارتباط بیشتر و صممیمی تری هستند کیش-ایرنا-امام جمعه کیش سال 94 را سالی حساس و سرنوشت ساز برای کشوردانست و گفت : در شرایط بین المللی نیاز به هماهنگی و ارتباط صمیمی میان دولت و ملت بیش از پیش احساس می شود .


حجت الاسلام حسن علیدادی روز دوشنبه در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا با تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی سالی سرشار از برکت پیروزی برای ملت و نظام در صحنه های داخلی و بین المللی افزود : امیدوارم هر روز شاهد افتخارات ارزشمند و بزرگ در تمامی صحنه ها برای نظام جمهوری اسلامی باشیم .
وی در مورد نامگذاری حکیمانه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت : در شرایط بین المللی نیاز به همدلی و همزبانی بیشتر بین دولت و ملت احساس می شود و باید این ارتباط صمیمانه تر و هماهنگ تر از قبل صورت گیرد زیرا در مذاکرات حساس و سنگین با ابرقدرتهای جهان مواجه هستیم .
امام جمعه کیش به اتفاقات و آزمون ها مهم سال 94 اشاره کرد و افزود : اتفاقاتی که در سال 94 قرار است رقم بخورد بسیار سرنوشت ساز و حساس است ، نخست برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است که آرزوی ما این است که شواری نگهبان و وزارت کشور با همکاری و همدلی بتوانند انتخاباتی خداپسندانه با حضور پرشور مردم در پای صندوق ها رای برگزار کنند ، انتخاباتی که در شان و طراز ملت شریف ایران باشد .
حجت الاسلام علیدادی آزمون سرنوشت ساز دیگر را انتخابات مجلس خبرگان رهبری دانست و ابراز امیدواری کرد تا ملت شریف ایران بتوانند در این دو آزمون سرافرازانه بیرون بیایند و خروجی آن نیز تقویت نظام اسلامی ، مردم و دولت و همچنین شکست دشمنان قسم خورده به حقوق دیگر ملت ها باشد .
وی با بیان اینکه انرژی هسته ای حق مسلم ملت ایران و نسل های بعدی است گفت : تیم مذاکره کننده تمامی تلاش خود را برای دفاع از این حق بکار گرفته که امیدواریم با سربلندی و پیروزی از این صحنه حساس خارج شوند.
خطیب جمعه کیش با یاد آوری اینکه همه ملت ها حق دستیابی به این فناوری را دارند گفت : دولتمردان ایران به طور یقین از این حق دفاع خواهند کرد .
حجت الاسلام حسن علیدادی به تقارن سال نو با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت : باید از این شب ها بهره معنوی لازم را ببریم .
وی در مورد جنگ رزمندگان اسلام د ر مقابل تکفیری ها به ایرنا گفت : امیدواریم برادرانی که در مقابل تکفیری ها در عراق ، سوریه ، لبنان، یمن و بحرین مبارزه می کنند به پیروزی دست یابند در سال جدید نیزشاهد پیروزی مسلمانان سراسر جهان در مقابل کفر و ظلم باشیم .
1630*1641 /6048



03/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن