تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820346022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین ویژه تحویل سال نو در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آیین ویژه تحویل سال نو در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد اراک - ایرنا- آیین ویژه تحویل سال نو بامداد شنبه با حضور مسوولان استان مرکزی، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد.


شرکت کنندگان در این مراسم فرهنگی با پهن کردن سفره هفت سین و چیدن نمادهای نوروزی در کنار قبور مطهر شهدای گمنام مدفون در مصلی اراک حاضر شدند و علاوه بر نثار گل و فاتحه با روشن کردن شمع و قرائت دعا یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.
برگزاری آیین قرائت دعای توسل، زیارت نامه امین الله، برپایی نماز امام زمان (عج) و دعای تحویل سال نو از برنامه های این آیین بود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این آیین گفت: سال جدید، فصل نو شدن و تحول است و نیاز است که اقشار مختلف مردم با خانه تکانی رفتاری فرهنگ صرفه جویی و کار و تلاش را امسال سرلوحه کار قرار دهند.
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی افزود: تحول در طبعیت و حلول سال جدید در حوزه انسانی باید با تحولات بنیادی در اخلاق، توسعه فکر و عملگرایی همراه شود که این مهم بزرگترین سرمایه کشور است.
وی ادامه داد:امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال دولت ، ملت ، همدلی و همزبانی نامگذاری شده که همه باید در این مسیر با تمام توان حاضر شویم و کشور آباد و آزاد در سایه وحدت و هم افزایی امکانات و فکر بسازیم.
امام جمعه اراک بیان کرد: ایجاد اشتغال و فراهم کردن شرایط ازدواج برای جوانان، تلاش برای بالا بردن نرخ بهره وری و تولید ناخالص ملی و استفاده از همه ظرفیت های تولیدی و کشاورزی باید سر لوحه امور مسوولان و دولتمردان در سال جاری قرار بگیرد.
آیت الله دری نجف آبادی همچنین ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) را یادآور شد و گفت: آحاد مردم ایران اسلامی بهترین الگوی خود را در سیره و رفتار این بانوی بزرگوار می یابندو باید ضمن نشاط بهاری آیین های نوروزی به گونه ای باشد که حرمت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را نیز حفظ کنند چرا که ایران اسلامی طلایه دار مذهب مقدس تشیع در جهان محسوب می شود و احترام به خاندان نبوت(ص) یکی از مهمترین وظایف مردم ایران است.
وی خاطرنشان کرد: تقارن ایام فاطمیه با عید نوروز اتفاقی مبارک است و پیام آن توجه به آموزه های اخلاق فاطمی(س) و عمل به سیره آن بانوی بزرگوار است.
سوم جمادی الثانی همزمان با چهارم فروردین ماه سال 1394 سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است. ک/2
3017/6013/



01/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن