تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819545221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین تحویل سال‌نو در جوار امامزاده عباس(ع) ساری برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آیین تحویل سال‌نو در جوار امامزاده عباس(ع) ساری برگزار می‌شود خبرگزاری پانا:رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری گفت: با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران آیین لحظه تحویل سال‌نو در جوار امامزاده عباس(ع) ساری برگزار می‌شود.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۶ اسفند ساعت 10:58

خبرگزاری پانا+تحویل سال+ساری+امامزاده عباس+پانا

به گزارش خبرنگار پانا، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری  در نشست  ستادی طرح «آرامش بهاری در سوگ یاس نبوی» با اشاره به اینکه ایام نوروز امسال با شهادت حضرت زهرا(س) تقارن یافته است گفت: سازمان اوقاف در قالب طرح آرامش بهاری همزمان طرح سوگواره یاس نبوی را اجرا می‌کند که عنوان سال را به «آرامش بهاری در سوگ یاس نبوی» اختصاص داده است.
حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری با اشاره به اینکه 20 مبلغ اعزامی از قم و مبلغان بومی در اجرای این طرح همکاری می‌کنند، ادامه داد: جهت خدمات‌رسانی بهتر به زائران حدود 200 خادم افتخاری و ثابت در بقاع متبرکه شاخص در برای اسکان، رفاه زائران و همچنین اجرای موفق برنامه‌های این ایام فعالیت می‌کنند.
وی از برگزاری مراسم تحویل سال‌نو با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران، استاندار مازندران، فرماندار و همچنین زائران و مردم ولایتمدار شهرستان ساری خبر داد و گفت: این آیین به‌صورت استانی در آستان مقدس امامزاده عباس (ع) این شهرستان برگزار می‌شود.
این مسئول به برگزاری مراسم سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه ساری اشاره کرد و گفت: در صبح روز سه‌شنبه 4 فروردین ماه به‌مناسبت شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) مراسم سوگواره یاس نبوی با حضور هیئت‌های عزاداری در آستانه امامزاده یحیی (ع) ساری برگزار می‌شود.
     
 
 















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن