تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819437950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترکیب مورد نظر لوو برای دیدار مقابل استرالیا


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ترکیب مورد نظر لوو برای دیدار مقابل استرالیا
یواخیم لو ترکیب مورد نظر خود برای دیدار دوستانه برابر استرالیا که 25 مارس در شهر کایزرزلاترن برگزار خواهد شد و همچنین بازی چهار روز بعدش مقابل گرجستان را اعلام کرد. در این ترکیب نام هولگر باداشتوبر هم بعد از 890 روز به چشم می‌خورد.

به گزارش "ورزش سه"،این مدافع باشگاه بایرن مونیخ که به دلیل دو بار پیاپی پارگی رباط صلیبی مجبور شد مجموعا 18 ماه و به دلیل پارگی ماهیچه 5 ماه از میادین دور باشد، آخرین بازی ملی‌اش را در ماه اکتبر سال 2012 مقابل سوئد انجام داده بود. وی بلافاصله بعد از پایان دوران نقاهتش توسط پپ گواردیولا در ترکیب باواریایی‌ها قرار گرفت و آنقدر خوب کار کرد که لوو یکبار دیگر وی را به تیم ملی فراخواند.
در ترکیب جدید اعلام شده، نام ایلکای گوندوگان هافبک ترک‌تبار بروسیا دورتموند هم که آخرین بار آگوست 2013 مقابل پاراگوئه برای مانشافت بازی کرده بود، به چشم می‌خورد.

لوو در مورد فراخواندن این دو بازیکن گفت:" هر دوی این بازیکنان مدت طولانی مصدوم بودند که خوشبختانه الان دیگر آن را پشت سر گذاشته‌اند. میچ به من پیشنهاد کرد بار دیگر عملکرد این دو را زیرنظر بگیرم و من واقعا شگفت‌زده شدم که چقدر زود آنها به دوران اوج خور بازگشته‌اند. آنها چندین ماه به سختی کار کردند و با اینکه دشواری‌های هم داشتند، اما هیچگاه امید خود را از دست ندادند."

حتی پودولسکی هم که در آرسنال زیر تیغ انتقادات قرار داشت و این تیم را در فصل زمستان ترک کرد و به اینترمیلان رفت و در ایتالیا هم انتقادات به وی ادامه داشت، به تیم ملی دعوت شده‌است.

لوو به "بیلد" گفت:" من آخر هفته در میلان بودم و با لوکاس ملاقات کردم. او ده سال است که همراه تیم ملی است و از هیچ تلاشی برای آلمان دریغ نکرده است؛ هیچگاه از حضور در اردو سر باز نزده است؛ و در تمرینات و بازی‌ها با تمام وجود کار کرده است و این برای من خیلی ارزش دارد. تیم ملی همواره خانه لوکاس بوده و در حال حاضر احساس می‌کنم او بازهم به حمایت ما نیاز دارد، حمایتی که لایق آن هم هست. ما به او اعتماد داریم و امیدواریم این حمایت و اعتماد، قدرت لازم را به او بازگرداند."


1393/12/29 23:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن