تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819617600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متقاضيان احداث هتل در قم در اولويت دريافت تسهيلات قرار مي گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۳۲ب.ظ)
رئيس سازمان ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري: متقاضيان احداث هتل در قم در اولويت دريافت تسهيلات قرار مي گيرند موج - معاون رييس جمهوري و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: متقاضيان احداث هتل در استان قم در اولويت دريافت تسهيلات قرار خواهند گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مسعود سلطاني فر عصر پنجشنبه 28 اسفند ماه در جلسه ستاد تسهيلات زائران استان قم ابراز داشت: سرمايه گذاران مختلف از کشورهاي عربي و اسلامي که در مشهد مشغول ساخت هتل هستند را تشويق کرده ايم که حتما به قم، اصفهان و شيراز آمده تا در اين شهرها هم اقدام با ساخت هتل کنند.
وي بيان داشت: خود را ملزم مي دانيم که قم را بعنوان يکي از مهمترين شهرهاي گردشگري جهان اسلام قلمداد کنيم و اجراي تمام پروژه هاي سرمايه گذاري در قم توسط بخش خصوصي بويژه در احداث هتل و مجتمع هاي گردشگري از ديد ما در اولويت اول است.
وي ادامه داد: متعهد مي شويم هر شخصي بخواهد در قم هتل بسازد در سال 94 با اولويت يک تسهيلات موجود کشور که مشخص ترين آن ها تسهيلات صندوق توسعه ملي با نرخ بهره ارزان تر ست قرار مي گيرد و براي کمک به آن ها از منابع داخلي بانک ها و کمک يارانه سازمان گردشگري نيز استفاده کنيم.
معاون رييس جمهوري بيان داشت: اگر در سال آينده حتي 15 مورد هم متقاضي احداث هتل در قم داشتيم تامين تسهيلات همه آن ها را هم بر عهده مي گيريم که تا پايان دولت يازدهم مشکل قم در زيرساخت هاي گردشگري را رفع کنيم.
وي افزود: مسوولان استان قم با شور و شعف خاص و جنب و جوش خاصي پذيراي مسافران نوروزي هستند و بايد از دستگاه هاي دولتي اين استان تقدير ويژه داشت.
وي گفت: 500 هزار نفر در ستاد هاي خدمات سفرهاي نوروزي کل کشور تلاش دارند و همت کرده اند که تعطيلات و ايام استراحت خود را براي آسايش ده ها ميليون نفر از هموطنان صرف کنند تا ايام خوشي را در سال 94 داشته باشند.
سلطاني فر اظهار کرد: بهار ما بهار فاطمي است و روزهاي ابتدايي آن مصادف با ايام شهادت حضرت زهرا(س) است لذا اميدواريم بهره گيري لازم را از معنويت و فضاي عطرآگين اين روزها ضمن حضور در اماکن متبرکه و بقاع متبرکه اي که داريم داشته باشم.
وي با اشاره به آن که بايد سال آينده را در جهت خدمت به مردم و حل کردن مسائل کشور با موفقيت بيشتري همراه کنيم بيان داشت: از مردم قم به خاطر پذيرايي و استقبال گرمي که در خلال سفر بياد ماندني دکتر روحاني و هيات دولت به قم داشتند صميمانه تقدير مي کنيم و شاهد صحنه هاي بياد ماندني بوديم که مردم قم در استقبال از منتخب خود رقم زده و خلق کردند و از همه مردم شريف استان، علما و بويژه مراجع تقليد که با پذيرايي گرم خود از رييس جمهوري پشتيباني کردند تشکر مي کنيم.
وي اظهار داشت: اميدواريم دولت همواره بتواند با خدمتگذاري بيشتر و تحقق وعده ها حمايت و پشتيباني و دعاي خير مراجع تقليد، علماي حوزه و مردم شريف قم را همراه خود داشته باشد.
رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قم افزود: قم نبض تپنده جهان تشيع است و خود را ملزم مي دانيم که براي اعتلا و توسعه شهر و حل شدن مسائل آن، هر تلاش و کوششي که مي توانيم را انجام هيم تا قم بتواند بعنوان شهر نمونه گردشگري مذهبي در جهان بدرخشد.
سلطاني فر با اشاره به اين که پس از روي کار آمدن دولت تدبير و اميد شاهد رشد چشم گير گردشگران خارجي بوده ايم گفت: طبق آمارها نيمي از گردشگران خارجي ورودي به ايران مسلماني هستند که هدف اول گردشگري خود را زيارت کردن اماکن مذهبي در مشهد، قم ، شيراز، مشهد اردهال و هزاران بقاع متبرکه و امامزادگان در سراسر کشور که محل و خاستگاه مومنين مسلمانان وشيعيان کشور مي دانند.
وي بيان داشت: ايران اسلامي بايد به قطب اصلي گردشگري حلال در جهان تبديل شود و در برنامه ششم و هفتم توسعه به عنوان رويکرد اصلي در نظر داريم اين اتفاق را محقق کنيم.
وي ادامه داد: تمام برنامه ريزي هاي خود را داريم که شرايط تحقق گردشگري حلال را ايجاد کنيم و بعنوان يکي از مهمترين کانون هاي گردشگري حلال سالانه ميليون ها نفر از گردشگران مختلف را جذب کشور خود کنيم.
سلطاني فر ادامه داد: زماني که گردشگران عرب و مسلمان از کشورهاي اطراف هم چنين شيعيان هند و پاکستان به ايران و شهرهاي مذهبي ايران مي آيند آرامش خاطر ويژه و آسودگي خيال خوبي دارند تا تعهدات مذهبي و ديني خود را انجام دهند و بسياري از آن ها آرزو دارند هر ساله چند هفته اي را در ايران بگذرانند.
وي در پايان گفت: سامانه اطلاع رساني 09629 در خدمت مردم است تا مردم از طريق اين سامانه که شبانه روزي فعال است اطلاعات لازم را دريافت کنند و کارشناسان سامانه نيز نحوه خدمات رساني نيز از مردم جويا مي شود














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن