تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819756212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش حوادث جاده اي استان قم در سال 93 مرهون حضور چشمگير پليس راه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۳۴ب.ظ)
مديرکل راه و شهرسازي استان قم: کاهش حوادث جاده اي استان قم در سال 93 مرهون حضور چشمگير پليس راه است موج -مديرکل راه و شهرسازي استان قم اعلام کرد:هماهنگي مناسب وتعامل بهينه پليس راه واداره کل راه و شهرسازي استان درکاهش حوادث وافزايش ايمني سفرهاي برون شهري حرف اول رامي زند.
به گزاش خبرگزاري موج ازقم،مديرکل راه و شهرسازي استان قم در سخناني ضمن اشاره به تقارن ايام شهادت عطيه مهر،حضرت فاطمه الزهرا(س)ونوروز باستاني گفت: بي ترديد حجم سفرهاي نوروزي امسال، به دو استان زيارتي کشور، خصوصا قم با توجه به نقش کريدوري آن در اتصال 17 استان جنوبي با مرکز کشور، از رشد چشمگيري برخوردا خواهد بود.
وي به نقطه اوج اين سفرها در مرحله نخست تعطيلات نوروزي اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه طي آمار ارائه شده در سال 93 استان قم در کاهش حوادث جاده اي در وضعيت مطلوبي قرار دارد که اين مهم مرهون حضور چشمگير و خستگي ناپذير خادمان بي ادعاي عرصه جاده خصوصا عوامل پليس راه استان قم مي باشد.
محسن بهشتي ضمن تقدير از ديگر خادمان عرصه جاده از جمله اورژانس، حمل و نقل و پايانه ها، هلال احمر، آتش نشاني که امر خطير خدمات جاده اي را عهده دار مي باشند گفت:بي ترديد تعامل و هماهنگي مناسب بين دو دستگاه راه و شهرسازي و پليس راه، در کاهش حوادث جاده اي و افزايش ضريب ايمني تردد حرف اول را مي زند.
در ادامه جلسه فرمانده پليس راه استان قم گفت: شعار راهدار فرشته نجات جاده، برازنده قامت سخت کوشان خستگي ناپذير عوامل راهداري مي باشد.
وي در ادامه به بهبود چشمگير وضعيت روکش آسفالت جاده هاي استان قم طي سال گذشته اشاره کرد و گفت: بخش عظيمي از کار(بهسازي و روکش آسفالت محورهاي جاده اي استان) به انجام رسيده که ضمن قدرداني از مجموعه اداره کل راه و شهرسازي استان قم، اميد است آنچه به جا مانده است در اسرع وقت به پايان رسد.
سرهنگ جمشيدي راد کاهش چشمگير حوادث و تلفات و سوانح رانندگي در دو بخش شهري و برون شهري اشاره کرد و افزود: سال گذشته سهم استان قم از کاهش 1200 نفر تلفات سوانح رانندگي در کشور 51 نفر بوده که برآورد آن 17 درصد مي باشد.
وي توضيح داد: در کل کشور اين کاهش هفت درصد بودکه رقم 17 درصدي استان قم قابل توجه مي باشد.
جمشيدي راد به افزايش 25 درصدي تردد خودرو در محورهاي جاده اي استان قم در نخستين روز از مرحله اول سفرهاي نوروزي اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: امسال جهت پوشش ايمني سفرهاي برون شهري استان و در راستاي جلوگيري از تخلفات جاده اي 12 دستگاه گشت نامحسوس، به فعاليت مي پردازند.
شايان ذکر است اکبر سليميان مدير راهداري استان قم به افزايش چشمگير اکيپ هاي ثابت و سيار راهداري جهت پوشش ايمني سفرهاي نوروزي استان قم اشاره کرد و توضيح داد: تجهيز و بهينه سازي فضاي راهدارخانه ها جهت ارائه خدمات به مسافران عزيز و همچنين تجهيز ناوگان راهداري به ادوات به روز خصوصا 3 دستگاه جرثقيل و چندين دستگاه خودرو پيکاپ و ايسوزو جهت گشت زني در محورها در راستاي افزايش سطح ايمني سفرهاي نوروزي در استان قم انجام شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن