تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798957647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانلود Internet Download Manager 6.23 Final | دانلود رايگان نرم افزار


واضح آرشیو وب فارسی:میهن دانلود:
Internet2 دانلود Internet Download Manager 6.23 Final
Internet Download Manager 6.23 Final | 6.2/6.2 MB
نرم افزار Internet Download Manager نرم افزار مدیریت دانلود شناخته شده و مطرح جهانی می باشد که  دارای فناوری  شتاب دهنده هوشمند سرعت دانلود است که توسط   تقسیم بندی پویا و هوشمندانه فایل صورت می پذیرد. بر خلاف برنامه های مدیریت و شتاب دهنده ی دانلود  که فایل ها قبل از شروع دانلود تکه تکه می شوند، Internet Download Manager به صورت پویا در طول روند دانلود فایل ها را بخش بخش می کند که این امر باعث می شود سرعت دانلود چند برابر بیشتر از نرم افزار های مشابه شود.
ویژگی های کاربردی برنامه: • پشتیبانی  از همه مرورگر های و برنامه های کاربردی محبوب !
اینترنت دانلود منیجر با مرورگرهای زیر تست شده است:  Internet Explorer, MSN Explorer, AOL, Netscape Communicator, Netscape 6, Netscape 7, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Opera, NetCaptor, UltraBrowser, Slim Browser, Avant Browser, MyIE2, Optimal Desktop, Ace Explorer, Advanced Browser, 27 Tools-in-1 Wichio Browser, WindowSurfer, 550 Access Browser, FineBrowser Freeware, Kopassa Browser, Fast Browser Pro, Enigma Browser, GoSuRF, K-Meleon, Smart Explorer, The Off By One Web Browser, Smartalec Voyager, CrystalPort AppCapture, The Family Browser, XANA Web Browser, Bluto, AutoSurf, 32bit Web Browser, BrowseMan, WrestlingBrowser, Eminem Browser, UltraBrowser, Cygsoft LDAP Browser, and Net M@nager. اینترنت دانلود منیجر از تمام نسخه های محبوب مرورگر پشتیبانی و  قابلیت یکپارچگی با دیگر برنامه ای  دیگر را نیز دارد
• دانلود آسان با یک کلیک.
هنگامی که شما بر روی لینک دانلود در مرورگر کلیک کنید، IDM  شروع به دانلود  و سرعت بخشیدن به آن می کند. IDM ازپروتکل های HTTP، FTP، HTTPS و  MMS پشتیبانی می کند. • شتاب دهنده ی سرعت دانلود  .
این برنامه به دلیل تکنولوژی هوشمند خود در تقسیم بندی پویا ی فایلهای دانلودی،قابلیت  افزایش  ۵ برابری سرعت دانلود را دارد . بر خلاف برنامه های مدیریت و شتاب دهنده ی دانلود  که فایل ها قبل از شروع دانلود تکه تکه می شوند، Internet Download Manager به صورت پویا در طول روند دانلود فایل ها را بخش بخش می کند که این امر باعث می شود سرعت دانلود چند برابر بیشتر از نرم افزار های مشابه شود. و ازاتصالات اینترنت در دسترس و بدون به نیاز به اتصالات دیگر و مراحل لاگین ، برای رسیدن به بهترین عملکرد شتاب دانلود استفاده ی مجدد می کند. •قابلیت Resume  دانلودهای ناتمام . • یوتیوب.
امکان دانلود فیلم های FLV از سایت های محبوب مانند یوتیوب، MySpaceTV، و گوگل ویدئو . • ویزارد ساده نصب.
امکان نصب سریع و استفاده ی آسان برنامه و بررسی ارتباط خود  در پایان دانلود  برای اطمینان از عدم مشکل نصب اینترنت دانلود منیجر •پشتیبانی از کشیدن و رها کردن.
امکان کشیدن و رها کردن لینک به IDM، و کشیدن و رها کردن فایل های دانلود شده از اینترنت دانلود منیجر. • چک کردن اتوماتیک آنتی ویروس.
چک کردن آنتی ویروس  شما را مطمئن می کند که دانلود های شما عاری از  ویروس ها و تروجان ها می باشد. • ادغام پیشرفته با مرورگر برنامه .
به هنگام فعال بودن این گزینه ، می توان هر فیل دانلودی از هر برنامه را دانلود نمود. هیچ یک از برنام ههای مدیریت دانلود  این ویژگی را ندارند. •قابلیت  زمانبند دانلودها.
امکان اتصال ه اینترنت در زمان تعیین شده برای دانلود فایل های شما ، قطع و یا خاموش کردن کامپیوتر خود پس از پایان دانلود • شامل اسپایدرو گربر  وب .
تمام دانلود های IDM به فایل های دارای فیلتر از وب سایت های مشخص، به عنوان مثال همه تصاویر  یک وب سایت، و یا زیر مجموعه از وب سایت ها، یا وب سایت کامل برای مرور آفلاین نیاز دارند. در  این برنامه امکان زمانبندی چندین گربر و اجرای یک باره ی آن در یک زمان مشخص، متوقف کردن آنها را در یک زمان مشخص، و یا اجرای  دوره ای آنها برای همزمان سازی تغییرات وجود دارد. •پشتیبانی  از سرور های پروکسی مختلف از جمله مایکروسافت ISA، و سرورهای پروکسی FTP • پشتیبانی از پروتکل های احراز هویت اصلی:
Basic, Negotiate, NTLM, and Keberos و. بنابراین IDM می تواند  با استفاده از نام کاربری و رمز عبور به اینترنت در بسیاری از سرور های پروکسی ها دسترسی داشته باشد. • دانلود همه ولینک های فایل .
با این برنامه میتوانید  تمام دلینک های دانلود شده مربط به  صفحه فعلی را اضافه کنید. و امکان دانلود فایل های متعدد با این ویژگی آسان می شود. • رابط قابل سفارشی شدن.
امکان سفارشی شدن  و  انتخاب  دکمه ها و ستون ها در پنجره اصلی IDM ممکن می باشد •دستبه بندی های دانلود
Internet Download Manager را می توان برای  سازماندهی کردن دانلود ها  به طور خودکار با استفاده از تعریف طبقه بندی های دانلود استفاده نمود . • قابلیت به روز رسانی سریع.
به روز رسانی سریع  نسخه های جدید از IDM و به روز رسانی IDM یک بار در هفته. •  Download limits
امکان نمایش ویژگی ارتباط های اینترنت که از انواع سیاست های دسترسی منصفانه (یا FAP) مانند Direcway, Direct PC, Hughesو غیره استفاده می کنند. • IDM چند زبانه است.
IDM به آلبانیایی، عربی، آذربایجان، بوسنیایی، بلغاری، چینی، کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، فارسی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، عبری، مجارستانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لیتوانیایی، مقدونی، نروژی، لهستانی ترجمه، پرتغالی، رومانیایی، روسی، صربی، زبان اسلواکیایی، اسلوونیایی، اسپانیایی، تایلندی، ترکی، و ازبکستان و زبا شیرین فارسی ترجمه شده است. تغییرات جدید در نسخه ۶٫۲۳
–  پشتیبانی برای گوگل کروم ۴۲
–  پشتیبانی برای انواع جدید از سایت های جریان ویدئو
– رفع اشکالات برنامه  
download دانلود Internet Download Manager 6.23 Final
دانلود با لینک مستقیم | با حجم ۶ مگابایت
password دانلود Internet Download Manager 6.23 Final
پسورد : www.mihandownload.com
url دانلود Internet Download Manager 6.23 Final
منبع : وب سایت  
 

 
لینک را کپی کنید


پسورد: www.mihandownload.com
۰۴-اسفند-۱۳۹۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: میهن دانلود]
[مشاهده در: www.mihandownload.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سایتهای دانلود

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن