تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798259053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی جدید ترین کارت های گرافیک گیمینگ بازار


واضح آرشیو وب فارسی::


در این روزها با توجه به بالارفتن سیستم‌های مورد نیاز برای اجرای بازی‌های مختلف، خیلی از گیمرها به‌دنبال خرید کارت گرافیک جدید و مناسب هستند تا بتوانند تجربه بهتری داشته باشند. سیستمی که فرد قصد اجرای بازی روی آن را دارد باید علاوه‌بر CPU، از کارت‌های گرافیکی خوبی برخوردار باشد.

هرسال شاهد ارائه جدیدترین‌ کارت‌های گرافیکی هستیم که می‌تواند امکانات فوق‌العاده‌ای در اختیار کاربر قرار دهد. به همین دلیل، ممکن است حین انتخاب و خرید چنین محصولاتی، با چالش‌های زیادی مواجه شوید. در ادامه مقاله به معرفی جدیدترین کارت‌های گرافیکی عرضه‌شده و مشخصات آن‌ها پرداخته‌ایم تا اطلاعات کافی از هریک در اختیار شما قرار دهیم. همراه ما باشید!

GeForce RTX 4090، یکی از جدیدترین کارت‌های گرافیکی عرضه‌شده



شرکت بزرگ و نام‌آشنای انویدیا، به‌تازگی محصولی با قابلیت‌های بسیار عالی به بازار عرضه کرده است. RTX 4090، کارت گرافیک فوق‌العاده‌ای است که می‌تواند تجربه‌ Ray Tracing برای کاربران را به بهترین شکل ممکن فراهم کند. 

با استفاده از چنین محصولی، به‌راحتی می‌‌توانید از تجربه اجرای بازی‌ها با کیفیت 4K لذت ببرید. به‌علاوه، این مدل از کارت‌های گرافیکی انویدیا، در حوزه‌هایی نظیر هوش مصنوعی و حتی توان‌های محاسباتی، تا حد زیادی تقویت شده است. 

با توجه به قابلیت‌هایی که شرکت انویدیا برای این محصول خود قرار داده، شکاف بزرگی بین آن و سایر نمونه‌های موجود در بازار ایجاد کرده است. تکنولوژی Frame Generation و DLSS3، ازجمله این قابلیت‌ها به‌شمار می‌رود.

Radeon RX 7900 XTX، کارت گرافیک فوق‌العاده

شرکت AMD نیز امروز پا‌به‌پای انویدیا درحال فعالیت در این حوزه است. Radeon RX 7900 XTX از سرعت بسیار خوبی برخوردار بوده و به همین دلیل، روز‌به‌روز محبوبیت آن درحال افزایش است. البته این مدل کارت‌های گرافیکی معمولا گزینه مناسبی برای تجربه Ray Tracing محسوب نمی‌شود.

از دیگر معایبی که می‌توان برای چنین کارت‌های گرافیکی ذکر کرد، ضعف در هوش مصنوعی است. با توجه به این گفته‌ها، Radeon RX 7900 XTX نسبت به محصولات انویدیا برای گیمر‌ها امکانات کم‌تری فراهم می‌‌کند. بااین‌‌حال، نسبت به سایر محصولات AMD از قابلیت‌های خوبی برخوردار است.

Nvidia RTX 4080، کارت گرافیک بهینه‌شده



کارت‌های گرافیکی که در سری RTX 40 عرضه شد، با یک‌سری مشکلاتی همراه بود و به همین دلیل، خیلی از کاربران رضایت کافی از آن‌ها نداشتند. اما با ارائه Nvidia RTX 4080، خیلی از این مشکلات پوشش‌ داد شد و به همین سبب، چنین محصولی توانست محبوبیت زیادی در بازار به‌دست آورد.

این محصول از لحاظ سرعت و کیفیت، نسبت به مدل‌های سری RTX 30 بهینه‌سازی شده است. بااین‌حال، قیمت آن نسبت به مدل‎های قبلی موجود در بازار، تغییرات زیادی داشته است؛ به‌طوری که در هنگام عرضه، چیزی حدود 71درصد بیشتر از سری RTX 30 قیمت‎گذاری شد.

گفتن این نکته خالی از لطف نیست که چنین سری از محصولات انویدیا، نسبت به مدل GeForce RTX 4090 از قدرت و کیفیت تقریبا مشابهی برخوردار است. این یعنی شما می‌توانید با صرف هزینه کم‌تر، صاحب محصولی شوید که همان قابلیت‌ها را برای شما ارائه می‌کند و می‌توانید تجربه بهتری از اجرای بازی‌های گرافیکی داشته باشید.

علاوه‌بر این‌ها، چنین کارت‌های گرافیکی قابلیت پشتیبانی از DLSS3 را دارد و می‌‌تواند بازی‌ها را در بالاترین کیفیت ممکن اجرا کند. همچنین، قابلیت Ray Reconstruction به آن اضافه شده که در تجربه بهتر پلیرها تاثیرگذار است. اگر بخواهید این سری را با مدل‌های شرکت AMD مقایسه کنید، مطمئنا از قدرت و سرعت بالاتری برخوردار خواهد بود.

جمع‌بندی

هر سال شاهد عرضه سری‌‌های جدید کارت‌ گرافیک در برندهای مختلف هستیم. اما باید توجه داشته باشید که قبل از خرید، نیاز و هدف خود را از گیمینگ مشخص کنید. درصورتی‌که به‌دنبال محصولی هستید که بتواند قدرت، سرعت، کیفیت و خیلی از قابلیت‌های جدید مثل هوش مصنوعی را پشتیبانی کند، مسلما کارت‌های گرافیکی شرکت انویدیا گزینه مناسب‌تری خواهد بود. 

این در حالی است که محصولات انویدیا نسبت به سایر نمونه‌ها از قیمت بالاتری برخوردار است. برای اینکه بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید، می‌توانید کارت‌های گرافیکی مختلف را با تمام توضیحات لازم در سایت رسمی مجموعه جهان بازار مشاهده کنید. همچنین، تمامی مشتریان می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای استفاده کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1900]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سایتهای دانلود

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن