تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796802438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط سرمایه گذاری در آلمان


واضح آرشیو وب فارسی::

 


images_1660999035.png
وقتی صحبت از مهاجرت می شود، یکی از اولین گزینه ها برای افراد کشور آلمان است؛ کشوری با صنعتی پیشرفته و محلی برای ارتقای زندگی. افراد راه های مختلفی برای مهاجرت اتخاذ می کنند؛ یکی از بهترین و مطمئن ترین راه های مهاجرت که در نهایت به اقامت دائم ختم می شود، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. برای مهاجرت درست ابتدا باید شرایط سرمایه گذاری در آلمان را دانست و سپس برای مهاجرت اقدام کرد.

اگر فردی در آلمان کسب و کاری راه بیاندازد که به اقتصاد آلمان کمک کرده باشد و به آن نفع برساند، ابتدا اقامت این کشور و در نهایت می تواند تابعیت این کشور را پس از مدتی بدست آورد. ثبت شرکت در آلمان به چه صورت است؟ برای ثبت شرکت در کشور آلمان به چه مدارکی نیاز داریم؟

اگر شما نیز قصد سرمایه گذاری در آلمان را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شرایط سرمایه گذاری در آلمان چیست؟

شاید یکی از مهم ترین سوالاتی که از خود در این مسیر می پرسید، این است که شرایط سرمایه گذاری در آلمان چیست؟ آلمان یکی از کشورهای پرطرفدار برای سرمایه گذاری است. داشتن محیطی پایدار به لحاظ قانونی، زیرساخت های مناسب، نیروی کار بسیار ماهر، فضای اجتماعی مناسب و تحقیق و توسعه در سطح جهانی و... از جمله دلایل محبوبیت آلمان میان سرمایه گذاران است.

خاصیت آلت: با داشتن پاسپورت آلمان می توانید به راحتی و بدون داشتن ویزا به 188 کشور دنیا سفر کنید.

همچنین یکی از قوی ترین پاسپورت های جهان متعلق به آلمان است؛ با داشتن تابعیت این کشور، شما می توانید به 188 کشور دنیا بدون ویزا سفر کنید.

در آلمان نمی توان به واسطه سرمایه گذاری به طور مستقیم اقامت دائم این کشور را دریافت کرد؛ اما سرمایه گذاری می تواند در نهایت موجب دریافت اقامت دائم شود. اگر بیزنس شما مورد قبول این کشور واقع شود، ممکن است بعد از سه سال اقامت دائم دریافت کنید و پس از گذشت 6 تا 8 سال شهروند آلمان شوید.

برای این که سرمایه گذاری شما بتواند در نهایت منجر به اقامت دائم شود، ابتدا باید به طرز قابل توجهی تجارتتان به اقتصاد آلمان کمک کند؛ یعنی به عنوان مثال باید حداقل 5 شغل برای آلمانی ها ایجاد کرده باشد. همچنین برای اینکه بخواهید برای شهروندی این کشور درخواست دهید، باید حداقل 6 سال بدون وقفه در این کشور زندگی کرده باشید. اگر از کشوری غیر از کشورهای اتحادیه اروپا اقدام می کنید، باید ابتدا تحت ویزای خود اشتغالی وارد این کشور شوید.

یکی از مهم ترین بخش هایی که باید در این میان به آن توجه داشت، بحث طرح تجاری است که باید کامل و جامع باشد. یکی دیگر از شروط سرمایه گذاری در آلمان، داشتن سن بالای 18 سال و نداشتن سابقه کیفری است. اگر بخواهید به عنوان شخص بالای 45 سال اقدام کنید، باید ثابت کنید که برای دوران کهولت خود شرایط و برنامه لازم را دارید. به غیر از این موارد هیچ محدودیت قابل توجهی برای سرمایه گذاری در آلمان وجود ندارد.

یکی از مزایای اقدام و اخذ اقامت از این طریق این است که برخلاف بقیه برنامه های مهاجرت به آلمان، نیازی ندارید که سطح بالایی از زبان آلمانی را بلد باشید.

از جمله شرایط سرمایه گذاری در آلمان، میزان سرمایه گذاری در این کشور است. برای سرمایه گذاری در آلمان حداقلی تعیین نشده، اما بنابر تجربه بهتر است حداقل مبلغ 350 هزار یورو را برای سرمایه گذاری در نظر بگیرید. چنین مبلغی تا حدودی به مقامات این اطمینان را می دهد که برنامه شما با شکست مواجه نخواهد شد.

مدارک لازم برای سرمایه گذاری در آلمان

از جمله شرایط سرمایه گذاری در آلمان این است که ابتدا باید برخی از مدارک را قبل از ورود ارائه دهید. در جمع آوری این مدارک نیز باید دقت لازم را داشته باشید؛ چون تخطی در امر جمع آوری می تواند بسیار سنگین تمام شود و شما را از برنامه هایتان عقب بیاندازد. در ادامه برخی از مدارک لازم را برای شما آورده ایم.

خاصیت آلت: برای اینکه از تمامی شرایط سرمایه گذاری در آلمان اطلاعات کافی داشته باشید، حتما با مشاوره امور سرمایه گذاری در آلمان مشورت کنید.

  • پاسپورت
  • برنامه کاری جامع
  • طرح جامع تامین مالی
  • اثبات داشتن سرمایه لازم
  • سندی برای ثابت کردن منبع سرمایه
  • ثبت نام در ثبت تجارت آلمان (German Trade Register)
  • مدرکی که ثابت کند تحصیلات دانشگاهی شما با ایده کسب و کار شما مرتبط است.
  • رزومه که شامل صلاحیت های حرفه ای و تحصیلی و گواهینامه ها است.
  • مدارک اقامت در آلمان؛ برای اینکه ثابت کنید در آلمان مکانی برای اقامت دارید، باید یک قرارداد اجاره یا مدرکی مبنی بر مالکیت خانه ارائه دهید.
  • بیمه سلامت؛ چه دولتی و چه خصوصی
  • اگر بیش از 45 سال سن دارید، باید مدارک برنامه بازنشستگی مانند پس انداز، مستمری، بیمه عمر و غیره را ارائه دهید.


images_1660999086.png

سخن آخر

در آلمان نمی توان مستقیما اقامت دائم این کشور را اخذ کرد. اما به واسطه سرمایه گذاری و زندگی در این کشور به مدت 6 تا 8 سال، می توان اقامت دائم و در نهایت پاسپورت این کشور را دریافت کرد.

از آنجایی که قوانین کشورهای مختلف در باب سرمایه گذاری متفاوت است، بهتر است برای یافتن اطلاعات شرایط سرمایه گذاری در آلمان حتما از مشاور حقوقی بهره ببرید تا دچار ضرر و زیان مالی و زمانی نشوید.

داوود نظیری زاده تحصیل کرده رشته مدیریت بین المللی در مقطع فوق لیسانس با سال ها تجربه، تمامی اطلاعاتی را که برای سرمایه گذاری در آلمان نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد و شما را همراهی خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین این گروه در تماس باشید.

عبارت کلیدی: شرایط سرمایه گذاری در آلمان






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سایتهای دانلود

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن