تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798307390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانلود فول آلبوم محمدرضا شجریان


واضح آرشیو وب فارسی::

اگر به دنبال یک مجموعه ای کامل که همه ی ترانه های ماندگار با صدای استاد شجریان هستید میتوانید این کالکشن فول البوم را دانلود کنید و لذت ببرید.

محمدرضا شجریان، خواننده، محلی سنتی کوچه بازاری در ایران می‌باشد و یکی از پرآوازه‌ترین هنرمندان موسیقی اصیل ایرانی در جهان است.

ایشان متولد یک مهر سال ۱۳۱۹ بوده و سال‌های فعالیت‌ او از ۱۳۴۶ آغاز شده است. یکی از مشهورترین آثار او، آواز دشتی می‌باشد.

شما میتوانید موزیک های استاد شجریان را از سایتهای معروفی همچون یوتیوب موزیک (YouTube Music) , اپل موزیک (Apple Music) , اسپاتیفای (Spotify) , ام‌تی‌وی موزیک (MTV Music) , ساندکلاد (SoundCloud) دانلود نمایید.

همچنین یکی از سایتهای خوب برای دانلود ایزی موزیک (easymusic) مرجع دانلود اهنگ میباشد.

اجرا شده توسط : “محمدرضا شجریان”



دانلود فول آلبوم محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان: صدای ابدی موسیقی ایران

محمدرضا شجریان، متولد ۱ مهر ۱۳۱۹ در مشهد، نه تنها به عنوان یکی از برجسته‌ترین خوانندگان موسیقی سنتی ایران شناخته می‌شود، بلکه به عنوان یک نماد فرهنگی، هنری و اجتماعی در ایران و جهان مطرح است. او با نام‌هایی چون «استاد آواز ایران» و «خسروِ آواز ایران» در میان دوست‌داران و شنوندگانش شهرت دارد.

آغازی بر یک سفر هنری

شجریان آواز خواندن را از کودکی آغاز کرد و با توجه به استعداد و صدای خوبش، تحت آموزش پدر خود که قاری قرآن بود، مشغول به پرورش صدای خویش شد. در سال ۱۳۳۱، برای نخستین بار، صدای تلاوت قرآن او از رادیو خراسان پخش شد و این آغازی بود بر شناخته شدن استعداد او در سطح گسترده‌تر.

دوران هنری و تأثیرات فرهنگی

در طول دهه‌های فعالیت هنری خود، شجریان با هنرمندان برجسته‌ای همکاری کرد و آثار ماندگاری را خلق نمود. او همچنین به عنوان یک معلم و پرورش‌دهنده نسل جدیدی از هنرمندان در عرصه موسیقی سنتی ایران شناخته می‌شود. شجریان نه تنها در موسیقی، بلکه در خوشنویسی و فعالیت‌های انسان‌دوستانه نیز مهارت داشت.

میراث و یادگار

محمدرضا شجریان در ۱۷ مهر ۱۳۹۹ در تهران درگذشت، اما میراث او به عنوان یکی از مهم‌ترین چهره‌های موسیقی ایرانی همچنان زنده است. آثار او، از جمله تلاوت‌های قرآنی و آهنگ‌های متعدد، همچنان مورد تحسین و احترام قرار می‌گیرند و به عنوان بخشی از میراث فرهنگی ایران به شمار می‌روند.

دستاوردها و افتخارات شجریان

شجریان برنده جایزهٔ خداوندگار موسیقی از بنیاد آقاخان بوده و نامزد جایزه گرمی نیز بوده‌است1. او همچنین در خوشنویسی خطِ نستعلیق مهارت داشت و در قرائت قرآن نیز فعالیت داشت، که دعای ربنا، نامدارترین تلاوت قرآنیِ او بود.

وداع با استاد

محمدرضا شجریان در ۱۷ مهر ۱۳۹۹ در تهران درگذشت، اما میراث او به عنوان یکی از مهم‌ترین چهره‌های موسیقی ایرانی همچنان زنده است و آثار او به عنوان بخشی از میراث فرهنگی ایران به شمار می‌روند.

محمدرضا شجریان، استاد بی‌بدیل موسیقی سنتی ایران، با صدایی که از عمق جان برمی‌خاست، نه تنها در دل‌ها جای گرفت، بلکه فرهنگ و هنر ایران را در سراسر جهان معرفی کرد. فول آلبوم او، میراثی است که نشان‌دهنده تنوع و عمق هنری اوست. از “چهره به چهره” و “آستان جانان” گرفته تا “دلشدگان” و “ربنا”، هر آلبوم داستانی دارد که به زبان موسیقی بیان می‌شود.

دانلود آلبوم

شجریان، با تکیه بر دانش عمیق خود از موسیقی دستگاهی و تسلط بر تکنیک‌های آوازی، آثاری خلق کرد که هر کدام به نوبه خود، گوهری در تاج موسیقی ایران هستند. او نه تنها به عنوان خواننده، بلکه به عنوان معلم، پژوهشگر و نوآور در عرصه موسیقی، نقشی بی‌بدیل ایفا کرد. آلبوم‌های او، که برخی با همکاری بزرگانی چون محمدرضا لطفی و حسین علیزاده تولید شده‌اند، نه تنها از نظر موسیقیایی، بلکه از نظر شعری نیز، غنی و پرمحتوا هستند.

فول آلبوم محمدرضا شجریان، نه تنها برای دوست‌داران موسیقی سنتی، بلکه برای هر شنونده‌ای که به دنبال درک عمیق‌تری از فرهنگ ایرانی است، یک گنجینه به شمار می‌رود. این آلبوم‌ها، که هر کدام به نوعی بیانگر دوره‌ای از زندگی هنری شجریان هستند، پلی میان گذشته و حال موسیقی ایران بوده و همچنان به عنوان منابعی برای تحقیق و آموزش مورد استفاده قرار می‌گیرند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 595]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سایتهای دانلود

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن