تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819799366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزییات یک مکان ورزشی؛ نه دهکده و نه مجموعه ورزشی!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: جزییات یک مکان ورزشی؛ نه دهکده و نه مجموعه ورزشی!
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان معتقد است مکان ورزشی در دست ساخت شهرستان خرم‎آباد، فقط اسم دهکده المپیک یا مجموعه ورزشی را دارد.
به گزارش نامه نیوز، علی‎یاور عزیزپور ، تأکید کرد: پروژه‎ای که در منطقه کمالوند شهرستان خرم‎آباد با نام دهکده المپیک یا مجموعه ورزشی تعریف شده، به هیچ وجه ویژگی‎ چنین مکان‎های ورزشی را ندارد.

وی تصریح کرد: این پروژه فقط به اسم "مجموعه ورزشی یا دهکده المپیک" است چون تنها سه طرح عمرانی در آن تعریف شده است. دهکده المپیک یعنی مکان‎هایی که همه رویدادهای ورزشی در آنجا برگزار شود و مجموعه ورزشی هم نیست چون فقط سه طرح دارد و با چیزی که ما داریم، تفاوت‎های بسیاری دارد.

عزیزپور با یادآوری اینکه سه سال پیش دهکده به مجموعه ورزشی تغییر نام یافت، اضافه کرد: پروژه‎های سالن سرپوشیده دوومیدانی، استادیوم فوتبال و سالن ژیمناستیک در این مکان تعریف شده است. زمین فوتبال سال 70 در سفر رهبر معظم انقلاب به لرستان مصوب شده و تا پایان سال 94 به بهره‎برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان افزود: سالن دوومیدانی نیز به پیمانکار جدید واگذار شده که در حال فعال کردن پروژه است. پروژه ژیمناستیک نیز به نسبت زمانی که شروع به‎کار کرده پیشرفت خوبی دارد و امیدواریم در سال 94 افتتاح شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح‎ها "ملی" هستند و مجری آن شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی است.

به گزارش ایسنا، کلنگ ساخت این پروژه در اردیبهشت 86 با حضور محمد علی‌آبادی، رئیس وقت سازمان تربیت بدنی در منطقه کمالوند خرم‌آباد و در زمینی به مساحت 252 هکتار به زمین زده شده است.



منبع: ایسنا


۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن