تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820337987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه بنای غیرمجاز در اراضی زراعی ایلام تخریب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: چند خبر از حوزه کشاورزی سه بنای غیرمجاز در اراضی زراعی ایلام تخریب شد ایلام - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایلام گفت: در راستای تاکید مقام معظم رهبری و دولت مبنی بر مبارزه با زمین خواری و حفظ اراضی کشاورزی، سه بنای غیرمجاز در محدوده اراضی زراعی و باغی این شهرستان تخریب شد.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، غلام عباس سهراب وندی اظهار کرد: این بناها در محدوده روستاهای شانکبود، سرطاف و جاده قدیم مهران بصورت غیر مجاز در اراضی کشاورزی احداث شده بودند.
وی ادامه داد: به منظور اجرای قانون حفظ کاربری اراضی با احکام صادره از سوی دادگاه های شهرستان ایلام این ساختمان های غیر مجاز با همکاری و همراهی عوامل انتظامی تخریب شدند.

***
مدیر جهاد کشاورزی دره شهر گفت: کار نصب شماره پلاک انتظامی راهنمایی و رانندگی برای 57 دستگاه تراکتور کشاورزی در بخش های مرکزی و ماژین این شهرستان آغاز شد.
علی غلامی افزود: تعداد کل تراکتورهای کشاورزی این شهرستان 592 دستگاه است که کار تشکیل و تکمیل پرونده 190 دستگاه تراکتور در سیستم رایانه ای جهاد کشاورزی دره شهر ثبت و ضبط شده است.
وی اظهار کرد: نصب پلاک انتظامی تراکتورهای کشاورزی با تمهیدات جهاد کشاورزی و همکاری مرکز پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام صورت گرفته و تاکنون 57 دستگاه تراکتور این شهرستان هم نصب پلاک شد و هم شناسنامه مالکیت و کارت وسیله نقلیه تحویل مالکان گردید.
مدیر جهاد کشاورزی دره شهر افزود: تعداد 140 دستگاه تراکتور دیگر نیز در شرف صدور شناسنامه و کارت وسیله نقلیه و نصب پلاک هستند و 30 پرونده نیز در حال تکمیل مدارک هستند.
غلامی گفت: در راستای ساماندهی تراکتورهای کشاورزی این شهرستان، اقدام به فراخوان کشاورزان تراکتور دار از طریق ارتباطات تلفنی بظنظور تشکیل و تکمیل پرونده و بازدید فنی توسط افسر و کارشناس شماره گذاری و کارشناس جهاد کشاورزی گردید.

***
شماره گذاری 130 دستگاه تراکتور در ایوان با عمر مفید 13 سال
مدیر جهاد کشاورزی ایوان گفت: از مجموع 250 تراکتور موجود در این شهرستان با میانگین کارکرد 13 سال عمر مفید 130 دستگاه دارای سند و پلاک شد.
احمد محمدی اظهار کرد: این عملیات بمنظور پیش نیاز صدور کارت سوخت، سند دار کردن و سهولت در آمار و اطلاعات پس از طی مراحل اداری از سوی دارندگان این وسایل با حضور نمایندگان پلیس راهور و پلاک گذاری در این شهرستان انجام گرفت.
وی افزود: تا کنون برای 50 درصد از تراکتورهای تولید شده در سال 1380 تا 1393 سند و پلاک صادر شده و از 120 دستگاه باقی مانده نیز مالکان 40 دستگاه تراکتور اقدام به تشکیل پرونده کرده اند که در سال آینده سند و پلاک گذاری این ادوات کشاورزی نیز صورت می گیرد.
محمدی در خصوص تراکتورهایی با عمر بیشتر از 13 سال گفت: برای این وسایل کشاورزی هیچ گونه تصمیم خاصی از سوی مراجع دولتی ابلاغ نشده و اداره کشاورزی شهرستان نیز برنامه خاصی برای این دستگاه ها ندارد.
7172/6034



26/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن