تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819173488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسالت در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رسالت در یک نگاه تهران- ایرنا- «نگاه حداقلی به فرهنگ در فضای مدیریتی حاکم است» و «اعلام مفاسد اقتصادی بدون سند، اخلال در مبارزه با فساد است» عنوان های مهم روزنامه رسالت در شماره روز سه شنبه است.


این روزنامه تیتر اول خود را به خبر نگاه حداقلی به فرهنگ در فضای مدیریتی حاکم است اختصاص داد و به نقل از دکتر حسن بنیانیان رئیس کمیسیون فرهنگی نوشت: این دولت هم مثل دولت گذشته به مقوله فرهنگ به دلیل معضلات ساختاری توجه کافی نشان نداده است و انتظار بود که وقتی یک عالم مبارزی مثل آقای روحانی رئیس جمهور می شود در دولت فضای جدی برای شناخت روند تحولات فرهنگی جامعه باز می شد و به موضوع فرهنگ به صورت عمیق می پرداختند و صاحب نظرانی در دولت حضور پیدا می کردند و به صورت علمی نقش وزرا را در تحولات فرهنگی باز می کردند. بخصوص در شرایطی که سند تحول آموزش و پرورش ،نقشه مهندسی کشور و این گونه اسناد سیاست گذاری به تصویب رسیده و آماده اجراست. از دولت آقای روحانی انتظار است توجه به فرهنگ به صورت علمی، عمیق و همه جانبه جهش پیدا کند و با رویکرد علمی کارکرد دولت و وزارتخانه ها در تحولات فرهنگی ارزیابی شود. چون بعد از اتمام دوره این دولت، همه قضاوت خواهند کرد که عالم دینی بودن ایشان چه تاثیری در شیوه اداره کشور وبخصوص تحولات فرهنگی داشته است، از دولت یازدهم انتظار است که مدیریت جامع و متوازنی در همه عرصه ها شکل گیرد و کار کنند که دولت های بعدی لازم نبینند که همه مدیران تیم وزارتخانه ها را عوض کنند.
روزنامه رسالت در تیتر دیگر خود به خبر اعلام مفاسد اقتصادی بدون سند، اخلال در مبارزه با فساد است پرداخت و نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری فارس، مبنی بر تأثیرات منفی اعلام مفاسد اقتصادی بدون سند و مدرک در رسانه ها بر روی افکار عمومی گفت: اینکه مفاسد اقتصادی بدون سند و حتی اسامی در رسانه ها مطرح می شود افکار عمومی را متشنج و دچار اختلال می کند که گاهی رسانه ها نیز به آن دامن می زنند.
وی افزود: برخی رسانه ها به عنوان صید یک خبر مهم این موارد را مطرح می کنند و افراد نیز عنوان کردن این مسائل را تشدید می کنند.لاریجانی همچنین در پاسخ به سئوال فارس پیرامون چگونگی عملکرد دولت یازدهم در برخورد با مفاسد اقتصادی گفت: جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در دولت یازدهم مرتب تر از گذشته برگزار می شود و ما هم در این ستاد چهار عضو داریم که موضوعات را بهتر از گذشته دنبال می کنند.
وی افزود: البته به نظر من نقص هایی وجود دارد که باید سازوکار روشن تری را دنبال کنیم و شاید طرح مجلس در تشکیل سازمانی که کار اصلی اش مقابله با مفاسد اقتصادی باشد مشکل را حل کند.
این روزنامه با بازتاب خبر وصلت جدیدی بین اصولگرایان به وجود می آید، نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از نشست همگرایی اصولگرایان اعلام کرد که وصلت جدید بین اصولگرایان به وجود خواهد آمد.
به گزارش خبرگزاری فارس، مرتضی آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در صحن علنی با اشاره به لزوم استفاده از فرصت ها برای خدمت به مردم گفت: دوستان امروز هزار و بیست و چهارمین روز از نمایندگی مان گذشت و تنها 439 روز دیگر کار داریم نباید فرصت را از دست بدهیم. باید در آخر سال به محاسبه رفتار گذشته مان و سالی که گذشت بپردازیم.
وی با اشاره به نشست همگرایی اصولگرایان گفت: نشست اصولگرایان و همگرایی آنها را تبریک می گویم از اینکه به دنبال این هستند که وصلت جدید و درستی بینشان ایجاد شود، خوشحالم.
روزنامه رسالت با انعکاس خبر ایران به همه تعهدات خود عمل کرده است، نوشت: وزیر خارجه آمریکا ماهیت موانع توافق هسته ای با ایران را بیشتر سیاسی خواند تا فنی. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، «جان کری » وزیر خارجه آمریکا موانع بر سر راه توافق هسته ای با ایران را بیشتر سیاسی دانست تا فنی.
وی گفت: دو طرف در تلاش هستند تا پایان ماه مارس به توافق برسند.وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه
سی بی اس گفت: اکثر اختلافات در حال حاضر تصمیمات سیاسی هستند که باید گرفته شوند تا به جهان اثبات شود که برنامه هسته ای صلح آمیز است!وی در ادامه گفت ایران تا به حال به تمامی تعهدات خود در قبال توافقی که یک سال پیش انجام دادیم عمل کرده است.

**1893**9131



26/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن