تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819574981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فركي: خسته‌ام از بدشانسي‌هاي اين فصل!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فركي: خسته‌ام از بدشانسي‌هاي اين فصل!




افت و خیزهای سپاهان باعث شده طرفداران این تیم با ابهام به آینده تیم‌شان و سرنوشت قهرمان لیگ فکر کنند.





خبر ورزشی: افت و خیزهای سپاهان باعث شده طرفداران این تیم با ابهام به آینده تیم‌شان و سرنوشت قهرمان لیگ فکر کنند. حسین فرکی جانشین زلاتکو کرانچار شد تا سپاهان بخت اول قهرمانی شود اما این مربی هم با مشکلات متعددی روبه‌رو شد و باخت هفته قبل برابر ملوان اوضاع را برای سپاهان بحرانی کرده است. با حسین فرکی در همین خصوص گفت‌وگو کردیم.

بعد از باخت سپاهان به ملوان چند روزي در دسترس نبوديد، به خاطر ناراحتي‌تان بود؟

شديداً ناراحت و عصبي بودم و خواستم با اين شرايط روحي دور از دسترس بمانم تا صحبتي نكنم كه بعداً باعث پشيماني شود.

حالا يك نيم فصل كامل از عمر سرمربيگري‌تان در سپاهان مي‌گذرد، اين نيم فصل چگونه گذشت؟

شرايط مطلوبي نداشتيم. سپاهان در اين نيم فصل هر گونه بدشانسي و مانع را سد راه خود ديد، بازيكناني كه سرباز شده و سپاهان ديگر اجازه نداشت از آنها استفاده كند، از دست دادن محرم نويدكيا به عنوان ليدر تواناي تيم، مصدوميت‌ها و محروميت‌ها، وقفه‌هايي كه بابت اردوهاي تيم ملي بزرگسالان ايجاد شد، نداشتن ملي‌پوشان اميد در برخي مقاطع، اشتباهات متعدد داوري كه اكثر اوقات به ضرر سپاهان بود، اشتباهات فردي اعضاي تيم از بنده به عنوان سرمربي گرفته تا بازيكن و بسياري موارد ديگر كه نهايتاً سبب شد امتيازات قابل‌توجهي از دست‌مان برود. ما در چند بازي استحقاق 90 درصدي براي پيروزي داشتيم ولي 3 امتياز را از دست داديم.

اين بدشانسي‌ها چه زماني شما و تيم‌تان را رها خواهد كرد؟

من به شغلم علاقه دارم. وقتي پاي علاقه در ميان باشد خستگي معناي زيادي نخواهد داشت ولي باور بفرماييد از بدشانسي‌هاي اين نيم‌فصل احساس خستگي كرده‌ام چون اين سپاهان استحقاق موفقيت و قهرماني را داراست. اكنون همه هدف ما كسب پيروزي مقتدرانه در بازي مقابل پديده است تا شرايط روحي خودمان را تغيير دهيم. ما نيازي مبرم به يك برد پرگل داريم تا انرژي جديد بگيريم و هواداران محترم سپاهان نيز بايد مثل هميشه باعث دلگرمي تيم‌شان باشند. مسلماً آنها مشكلات اين فصل را در كنار ما لمس كرده‌اند.

در اين مقطع از ليگ چقدر اميدواريد قهرمان مسابقات شويد؟

خواست و هدف بنده و تيمم همين است و تمام تلاش‌مان را مي‌كنيم تا ببينيم سرنوشت چه خواهد بود. برنامه بازي‌ها هم باب ميل ما نيست از شانس سپاهان، ما ابتدا با مدعيان قهرماني روبه‌رو شديم و در ادامه با مدعيان سقوط كه چيزي براي از دست دادن ندارند و يك امتياز هم برايشان حكم طلا را دارد.

جدال نفت و استقلال را در بالاي جدول چطو ارزيابي كرديد؟

فوتبال خوبي بود و اهميت كرار و ابراهيمي در تركيب استقلال مشخص شد. نفت هم استحقاق بردن را داشت.

غفوري مدام مصدوم مي‌شود و حاج صفي افت شديدي داشته، علت چيست؟

هيچ بازيكني دوست ندارد مصدوم يا محروم شود يا افت كند. اميدوارم اين 2 مهره خوب و خوش‌اخلاق خيلي زود به اوج برگردند و همچون گذشته جزو نفرات مؤثر سپاهان باشند.






تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن