تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805254651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهندس اوحدي در جمع خانواده معظم شهدا به مناسبت روز شهيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۷:۵۸ب.ظ)
مهندس اوحدي در جمع خانواده معظم شهدا به مناسبت روز شهيد موج - معاون وزير و رئيس سازمان حج و زيارت به مناسبت 22 اسفند که روز شهيد نامگذاري شده است، با کارکنان سازمان که از خانواده معظم شهدا بودند ديدار و گفت و گو کرد
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس سعيد اوحدي گفت: نشست با خانواده معظم شهدا و مواجهه با مادران و فرزندان شهدا يکي از سخت‌ترين جلساتي است که انسان در آن قرار مي‌گيرد.
وي با تقدير از عوامل سازنده فيلم شيار 143 که داستان زندگي يک مادر شهيد را به تصوير کشيده بود، افزود: مقام معظم رهبري تاکنون به فيلمي به‌ اندازه شيار 143 توجه نشان نداده بودند. گوشه‌هايي از رنج‌هاي مادران شهدا و عظمتي که خلق کردند را مي‌توان در فيلم شيار 143 ديد هرچند هيچ‌گاه ما نمي‌توانيم بفهميم در دل مادران شهدا چه مي‌گذرد.
رئيس سازمان حج و زيارت ادامه داد: خداوند متعال در قرآن کريم مي‌فرمايند: ولا تحسين الذين قتلو في سبيل الله امواتا بل احيا عند ربهم يرزقون يعني قطعاً شهدا زنده‌اند... ممکن است ما هر روز در منجلاب زندگي با موانعي روبرو باشيم، اما؛ شهدا عند ربهم يرزقونند. رابطه‌اي که يک مادر شهيد با فرزندش قبل از شهادت داشته است، اين رابطه بعد از شهادت نيز کماکان برقرار است. نکته زيباي ديگر در ادامه اين آيه اين است که چون شهدا زنده‌اند و عند ربهم يرزقون هستند "فاستبشرون بالذين لم يلحقوا بهم"؛ يعني بشارت مي‌دهند به آن‌هايي که هنوز به آن‌ها ملحق نشده‌اند. پدري که در دنيا براي فرزندش دلسوز است پس از شهادتش نيز به فرزندش بشارت مي‌دهد که مراقب اوست و به تعبير امام راحل که فرمودند شهيد نظر مي‌کند به وجه الله، اگر رابطه با شهيد برقرار شود قطعاً اثرات اين رابطه را مي‌توان در زندگي مشاهده نمود.
مهندس اوحدي اقتدار نظام جمهوري اسلامي را مرهون خون شهدا دانست و اضافه کرد: مملکت ما را خون شهدا نگه‌داشته است. آنچه از عزت و قدرت جهاني امروز نصيب جمهوري اسلامي ايران شده است، جز عظمت و پاکي خون شهدا نيست. در شرايطي که تحريم بوديم و دنيا عليه ما بسيج شده بود طبق هيچ معادله سياسي و اقتصادي و نظامي نمي‌توان تحليل کرد که ايران الان در اوج اقتدار سياسي باشد و طرف مقابل در ذلت و اين فقط باعظمت خون شهدا قابل توجيه است.
رئيس سازمان حج و زيارت ادامه داد: کلام زيباي امام راحل که فرمودند شهدا چشم‌وچراغ اين مملکت‌اند نشأت‌گرفته از بيان پيامبر اکرم (ص) است که فرمودند: "ان الحسين مصباح الهدي و سفينه النجاه" پيامبر اکرم (ص) مي‌دانست با شهادت و حرکت عظيمي که امام حسين (ع) ايجاد مي‌کند، چراغ هدايت و کشتي نجات ما خواهند بود. خانواده معظم شهدا هم اگر چشم‌وچراغ اين مملکت‌اند بايد از اين چراغ و نور آن بهره‌مند شويم.
گفتني است در حال حاضر 16 فرزند شهيد کارمند سازمان حج و زيارت هستند. در پايان اين مراسم به هميم مناسبت لوح تقديري به خانواده معظم شهداي کارمند اهدا شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن