تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804269221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام برنامه هاي ورزشي بنياد به مناسبت روز شهيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱۵:۲۵ب.ظ)
اعلام برنامه هاي ورزشي بنياد به مناسبت روز شهيد معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران در تشريح برنامه هاي ورزشي بنياد به مناسبت روز شهيد، گفت: برگزاري مسابقات ورزشي براي جانبازان و ايثارگران و ديدار با خانواده هاي معظم شهدا از جمله اين فعاليت ها به شمار مي آيند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن مؤذني، معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران درخصوص برگزاري برنامه هاي ورزشي به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، گفت: خورشيد بزرگ ترين مؤذن صبح است و شهيد والاترين کلبه آزادگي و کدام تکبير رساتر و فراگيرتر از شهادتيني که در بي تعلق ترين ثانيه هاي زندگي بر زبان شهيد جاري مي شود.
معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد ادامه داد: با عنايت به نام گذاري روز 22 اسفندماه به نام سالروز بزرگداشت شهدا و پيرو اوامر مقام معظم ولايت مبني بر تجليل، تکريم و سپاس از خانواده هاي معزز شهدا از 22 بهمن تا 22 اسفندماه، معاونت فرهنگي و امور اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران به پاسداشت و بزرگداشت فداکاري هاي وفاداران ميهن عزيزمان و خانواده هاي صبور شهدا با همکاري ساير نهادها، وزارتخانه ها و متوليان امر ورزش در کشور نسبت به برنامه ريزي و اجراي برنامه هاي ويژه فرهنگي ورزشي اقدام کرده است.
وي برگزاري مسابقات وزنه برداري کشوري جانبازان و آمادگي جسماني قدرتي فرزندان شاهد و ايثارگر با حضور 200 ورزشکار در شهرستان رامسر، برگزاري نخستين دوره مسابقات فوتسال کارکنان ايثارگر شاغل در وزارتخانه ها و ارگان هاي دولتي با حضور 190 ورزشکار، برگزاري مسابقات گلبال جانبازان بصير در دو گروه دسته يک با حضور 100 ورزشکار، برگزاري مسابقات کشوري تنيس روي ميز جانبازان با حضور 162 ورزشکار در شهرستان رامسر را از جمله اين برنامه ها بر شمرد.
حجت الاسلام والمسلمين موذني گفت: برگزاري مسابقات شناي جانبازان با حضور 175 ورزشکار در قالب 24 تيم از 23 استان کشور در شهرستان رامسر، برگزاري مسابقات کشوري تيراندازي جانبازان گروه هاي ويژه با حضور 165 ورزشکار از 30 استان کشور در قالب 30 تيم ورزشي در جزيره کيش، مسابقات کشوري تنيس روي ميز جانبازان گروه هاي ويژه اعصاب و روان با حضور 65 ورزشکار منتخب سراسر کشور در قالب 30 تيم در جزيره کيش از ديگر اين برنامه ها به شمار مي آيند.
وي ادامه داد: ساير اين برنامه ها برگزاري مسابقات کشوري تير و کمان جانبازان با حضور 60 ورزشکار در قالب 16 تيم از 16 استان در جزيره کيش، برگزاري همزمان همايش هاي ورزش هاي همگاني، راه پيمايي و کوه پيمايي خانوادگي خانواده هاي معزز شاهد و ايثارگر در سراسر کشور در سالروز بزرگداشت شهدا در 32 استان کشور و 213 شهرستان و با حضور نزديک به 200 هزار نفر از ايثارگران و خانواده هاي معزز شاهد و ايثارگر است.
وي با اشاره به اينکه به منظور بزرگداشت روز شهيد و با مشارکت سازمان ليگ فوتبال ايران هفته 23 ليگ برتر فوتبال ايران که منتهي به 21 و 22 اسفندماه است به نام شهدا نام گذاري شده است، گفت: در مسابقه تيم هاي نفت تهران و استقلال تهران در 21 اسفند ماه و در ورزشگاه آزادي و مسابقه پرسپوليس تهران و نفت مسجد سليمان در ورزشگاه شهيد بهنام محمدي در شهرستان مسجد سليمان در خلال برگزاري و اجراي برنامه هاي فرهنگي ويژه با موضوع ايثار و شهادت، تزئين فضاي تبليغاتي خارج و پيرامون ورزشگاه با نصب پوستر و بنرهاي مرتبط با شهدا، تجليل از خانواده شهداي گرانقدر و پخش کليپ هاي معرفي شهداي ورزشکار از نمايشگر ورزشگاه نيز انجام مي شود.
معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد اظهار داشت: اجراي طرح سپاس به منظور توسعه، ترويج و اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت در ميان آحاد جامعه به خصوص جامعه ورزشکاران کشور، بزرگداشت و تجليل از مقام شامخ شهدا و به مناسبت سالروز بزرگداشت شهدا با حضور دست اندرکاران، مديران و ورزشکاران مطرح کشور در دست اجرا است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن