تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819646950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش زکات در شهرستان نمین


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان نمین خبرداد: افزایش زکات در شهرستان نمین خبرگزاری پانا:امام جمعه نمین از افزایش میزان جمع آوری زکات در این شهرستان خبر داد.
۱۳۹۳ شنبه ۲۳ اسفند ساعت 15:18

امام جمعه شهرستان نمین = خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام والمسلمین علی رحیمی در همایش تجلیل از عاملین زکات نمین اصلی ترین فلسفه واجب الهی زکات در دین مبین اسلام را حفظ کرامت و عزت فقرا ذکر کرد و بر سوق دادن عایدات زکات در این مسیر تاکید کرد.

وی افزایش مبلغ زکات جمع آوری شده از 200 میلیون ریال به سه میلیارد و 690 میلیون ریال در شش سال گذشته را در خور تحسین دانست و از زکات دهندگان و تلاش های مبلغان و عاملین زکات شهرستان قدردانی کرد.

حجت الاسلام علی اکبری مسوول زکات شهرستان نمین گفت: 120 مبلغ و عامل زکات در این شهرستان فعالیت می کنند.

پروز قاسم نژاد مدیر کمیته امداد نمین هم از اختصاص یک میلیارد و 690 میلیون ریال از زکات جمع آوری شده در این شهرستان به سهم فقرا خبر داد و گفت: نمین در این زمینه رتبه اول استانی را به خود اختصاص داده است.

وی به اختصاص 600 میلیون ریال سهم تشویقی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) به شهرستان نمین اشاره کرد و افزود: تمام این مبلغ برای حمایت از فقرا و اجرای کارهای عام المنفعه در روستاهای محل جمع آوری زکات هزینه شده است.

قاسم نژاد گفت: کمیته امداد نمین امسال با استفاده از زکات مردمی و سهم تشویقی نسبت به احداث چهار مورد ساختمان مسکونی برای فقرا و کمک به تامین جهیزیه نوعروسان و هزینه های درمان نیازمندان اقدام کرده است.

برخی عاملین زکات و زکات دهندگان نمین هم هدر رفت آب های سطحی را مهم ترین مشکل روستاهای شهرستان ذکر کرده و خواستار توجه مسوولان به رفع این مشکل از طریق ایجاد و احداث سدهای معیشتی برای کمک به افزایش میزان کشت محصولات و مبلغ زکات کشاورزان در روستاهای تابعه شدند.

گفتنی است: شهرستان نمین در 25 کیلومتری شرق اردبیل قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن