تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819463127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گوارديولا: بازيکناني با کيفيت روبن و ريبري ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گواردیولا: بازیکنانی با کیفیت روبن و ریبری ندارم
فردا در آغاز هفته بيست و پنجم رقابت‌هاي باشگاهي در آلمان، وردر برمن ميزبان بايرن مونيخ است.

به گزارش "ورزش سه"،  باواریایی‌ها بعد از برد تحقیرکننده 7 بر 0 مقابل شاختار دونتسک اوکراین در مرحله یک‌هشتم پایانی چمپیونزلیگ درحالی به برمن می‌روند که روبن و ریبری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. پیش از این دیدار، پپ گواردیولا ،سرمربی اسپانیایی بایرن، در نشستی خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

بازی برابر شاختار دونتسک:

-تمام فکر و ذکر من متوجه بازی بعدی است. بازی با شاختار دیگر تمام شد.

غیبت ریبری و روبن:

-بدون فرانک و آرین در نبردهای تن به تن دچار مشکل خواهیم بود، چرا که بازیکن دیگری با این کیفیت در اختیار نداریم که جایگزین کنیم. با این وجود بازی هجومی در دستور کار است.

تیم وردر برمن:

-آنها در دور برگشت تا اینجای کار امتیازات برابری با ما و ولفسبورگی‌ها به دست آورده‌اند. این نشان می‌دهد که با تیم باانگیزه‌ای طرف هستیم. ما باید بازی خودمان را تحت کنترل داشته باشیم و مدام حواسمان باشد بازیکنان آزادمان کجا ایستاده‌اند. باید توپ را از محوطه جریمه‌مان دور نگه داریم. برمنی‌ها صاحب تیمی با استانداردهای بالا هستند و در کرنرها و ضربات آزاد ماهرانه عمل می‌کنند. من احترام زیادی برای این تیم قائلم، اما احساس می‌کنم از پس بازی فردا برخواهیم آمد. می‌دانم که همه می‌گویند بایرن همیشه در شهر برمن کار دشواری داشته است. ما دو روز بعد از بازی با شاختار دونتسک استراحت کرده‌ایم، درحالیکه برمن یک هفته کامل را استراحت کرده است.

دعوای اخیر سامر و مدیر وردر:

-دلیل این مشاجره را نمی‌دانم. اما موضوع اصلی این است که من فقط مربی‌ام و این اتفاق به من ربطی ندارد. من فقط باید در مورد فوتبال صحبت کنم. هدف ماتیاس دفاع از تیم و بازیکنان است. او همین خط‌مشی را در آینده هم ادامه خواهد داد. ولی کار من با تیم است و باید هر سه روز یک بار تیمم را برای بازی بعدی‌اش آماده کنم. همین.

حضور فیلیپ لام در ترکیب فردا:

-شاید دقایق خیلی کمی بتواند بازی کند. نگهش می‌دارم برای بازی هفته آینده مقابل گلادباخ.

جانشینان روبن و ریبری:

-با توجه به بضاعتی که در اختیار دارم، تاکتیک فردا را مشخص خواهم کرد. البته ایده اصلی‌ای که دارم، همیشه یکسان است: خط میانی پرتعداد، مالکیت توپ، و سپس حمله

آمار نگران‌کننده در صورت عدم حضور ریبری و روبن:

-ما سعی خواهیم کرد فردا در برمن این آمار را نقض کنیم.

آخرین وضعیت کلودیو پیزارو:

-او بهترین مهاجمی است که ما در محوطه جریمه در اختیار داریم. هر توپی که روی پای وی جفت و جور شود، گل خواهد شد. درحال حاضر مشکل ماهیچه دارد وگرنه خوشحال می‌شدم می‌توانستم با او کار کنم.

آخرین وضعیت تیاگو:

-او بعد از یک سال که مصدوم بود دیروز بالاخره توانست در تمرین تیم شرکت کند. البته فقط پاس‌کاری کرد و فعالیت بدنی نداشت. فکر کنم در وقفه لیگ برای انجام بازی‌های باشگاهی، او را در تمرینات تیم خواهیم دید.

وضعیت اولی هوینس:

-او حالش خوب است و من هر روز می‌بینمش. دیدن او تاثیر خوبی روی من بر جای می‌گذارد.

احتمال دعوت مجدد لو از باداشتوبر:

-یواخیم لو سرمربی تیم ملی است و کاری را که لازم باشد، انجام می‌دهد. هولگر دیر یا زود به تیم ملی بازخواهد گشت و در این موضوع تردیدی وجود ندارد. فقط می‌ماند زمان بازگشت او، که آن را هم لو تعیین خواهد کرد. در هر صورت این بازیکن دیگر یک بازیکن مصدوم نیست، و آمادگی قبلی خود را به دست آورده است

ترجمه : زکیه اختری



1393/12/22 19:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن