تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820928111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهر موش‌ها من را با استعدادهای انیمیشن آشنا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امیرحسین صدیق: شهر موش‌ها من را با استعدادهای انیمیشن آشنا کرد خبرگزاری پانا: مشاور کارگردان فیلم «شهرموش‌ها» بیان کرد: در ساخت این فیلم با استعدادهای انیمیشن دو بعدی و سه بعدی آشنا شدم و دیدم فعالان این حوزه تا چه اندازه با استعداد هستند و با تلاش خود را بالا کشیده‌اند.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۱ اسفند ساعت 09:47

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ امیرحسین صدیق، مشاور کارگردان و صداپیشه «شهرموش‌ها»،گفت: در کار شهرموش‌ها من این فرصت را داشتم که با فعالان حوزه انیمیشن آشنا شوم. آنجا انیمیشن دو بعدی و سه بعدی کار می‌کردیم. دیدم که افراد با استعداد و هزینه شخصی همین‌طور زمانی که از خودشان می‌گذارند در حال کار کردن هستند، ولی جایی برای عرضه کارهایشان ندارند.
وی بیان کرد: انیمیشن تا حدودی حالت سفارشی پیدا کرده است. کسی سرمایه‌گذاری در این بخش نمی‌کند. البته سینما و تلویزیون هم همین وضع را دارد، ولی انیمیشن از نظر سرمایه‌گذاری کلاً فراموش شده است.
این بازی‌گر مجموعه تلویزیونی «تا به تا» ادامه داد: در حالی که در سرتاسر دنیا در پویانمایی پیشرفت‌های زیادی به وجود آمده است، باز هم به پیشرفت اهمیت می‌دهند، حتی به انیمیشن دو بعدی. یعنی در اصل به همه مدل‌هایی که انیمیشن کار می‌کنند، اهمیت می‌دهند.
وی گفت: بهتر است برای کسانی که در جشنواره پویانمایی حضور پیدا می‌کنند، کار انیمیشن را بلد هستند و کسانی که به این حوزه علاقه‌مندند، بتوان کاری کرد. کاری که خروجی فعالیت آن‌ها باشد و از این راه درآمد کسب کنند. به این صورت می‌توان گفت بهترین کمک به انیمیشن شده است.
صدیق بیان کرد: اگر هدف جشنواره پویانمایی کمک به انیمیشن است، باید بتوانند کمکی کنند تا کسانی که این استعداد را دارند در حوزه پویانمایی فعالیت کنند.
وی ادامه داد: وقتی این افراد بتوانند در پویانمایی کار کنند، بیشتر علاقه‌مند و پی‌گیر شده، فعالیت خود را ادامه داده و در نتیجه رشد می‌کنند.
نهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران روز 21 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگیهنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کار خود پایان می‌دهد.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن