تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819834158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور همزمان سیامک انصاری و فیروز کریمی در یک برنامه


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حضور همزمان سیامک انصاری و فیروز کریمی در یک برنامه
ویژه برنامه "سفر بخیر" به تهیه‌کنندگی ایوب جمشیدی، پنجشنبه - 21 اسفند ماه - با حضور دو چهره‌ از عالم ورزش و بازیگری روی آنتن می‌رود.
به گزارش نامه نیوز، به بهانه روزهای پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی، "سفر بخیر" ویژه برنامه‌اش را بعد از اخبار شبانگاهی روانه آنتن می‌کند.


ایوب جمشیدی - تهیه‌کننده - درباره مهمانان برنامه پایانی سال اظهار کرد: سعی شده از هنرمندان و چهره‌های ورزشی در برنامه استفاده شود تا توصیه‌های و نکات ایمنی در باب رانندگی را از زبان آنان جویا شویم. ارائه پیام‌ها و دستورالعمل‌های مهم از زبان چهره‌ها و بزرگان جامعه گیرایی خاصی دارد و همیشه در ذهن مخاطبان رسانه باقی خواهد ماند. اجرای برنامه نیز به دو بخش توصیه‌های ایمنی و ترافیکی در مورد نکات مهم رانندگی است که اجرای آن را ناصر خیرخواه و بخش هنری را برزو ارجمند برعهده دارد.

در این برنامه سیامک انصاری، هنرپیشه سینما و تلویزیون و فیروز کریمی، سرمربی ملوان بندر انزلی دعوت شده‌اند که توصیه‌ها با حضور آنان مطرح می‌شود.

برنامه "سفربخیر" کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه‌کنندگی ایوب جمشیدی است که بعد از اخبار شبانگاهی از آنتن شبکه سه پخش می شود.



منبع: ایسنا


۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن