تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803831035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با عوامل حمله به علي مطهري برخورد مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۸ب.ظ)
با عوامل حمله به علي مطهري برخورد مي شود استاندار فارس ضمن محکوم کردن حمله به مطهري در شيراز، گفت: از ايشان عذر خواهي کرده و با عوامل حمله نيز برخورد قاطع مي کنيم .
به گزارش خبرگزاري موج، محمد احمدي عصر سه‌شنبه 19 اسفند در حاشيه جلسه شوراي اداري استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: اينگونه رفتارها مصداق بي قانوني است و در شان و جايگاه شيراز به عنوان پايتخت فرهنگي و سومين حرم اهل بيت(ع) نيست.
وي با تاکيد بر اينكه دستگاه هاي امنيتي و نيروي انتظامي را مامور پيگيري عوامل بروز حادثه براي علي مطهري در شيراز، کرده ام، گفت: حمله کنندگان از مردم نبودند، اما براي جلوگيري از تكرار اينچنين رخداد هايي بايد قاطعانه‌ برخورد كرد.
استاندار فارس در ادامه گفت: دعوت كنندگان و برگزاركنندگان مراسم ، زمان و چگونگي ورود علي مطهري را به مسئولان انتظامي و امنيتي استان فارس و شهرستان شيراز اطلاع‌رساني نكرده بودند، و بي‌ترديد اگر اطلاع‌رساني دقيق و صحيح انجام مي شد تدبيري انديشيده مي‌شد كه آقاي مطهري به‌‌عنوان نماينده مجلس از محل پاويون تا محل سخنراني بدرقه شود.
وي افزود: شوراي تامين شهرستان شيراز كتبا مخالفت خود در خصوص سخنراني و حضور آقاي مطهري اعلام كرده بود.
استاندار فارس گفت: از طريق فرماندار جهرم كه رابطه دوستي با آقاي مطهري دارند، پيام داديم که اين سفر را با چند روز تاخير انجام دهند، که ابتدا ايشان پذيرفته بودند اما بعد اعلام کردند كه بايد از طرف دانشگاه نيز بايد اعلام شود.
استاندار فارس با بيان اينكه فرماندار شيراز کتبا خواستار اعلام زمان برنامه‌ ورود و سخنراني آقاي مطهري شده بود و مديركل سياسي استانداري نيز از طريق تماس تلفني از قائم مقام دانشگاه در خصوص زمان ايشان سئوال كرده بود اما زمان دقيق اعلام نشد،
احمدي اضافه كرد: از طرفي حتي دعوت‌كنندگان هم به‌درستي كار استقبال را انجام نداده‌اند. همين گروه مهاجم مي‌خواستند به آقاي يونسي هم در هنگام ورود به شيراز حمله كنند، اما پيش‌بيني و جلوگيري شد.
وي با بيان اينكه اين موضوع در شوراي تامين شهرستان شيراز مطرح شده و تمام دستگاه‌هاي انتظامي، امنيتي و نهادهاي مسئول برگزاري آن در شرايط كنوني را جايز ندانسته بودند، خاطرنشان كرد: آقاي مطهري روز 24 خرداد هم به شيراز سفر و در مراسمي كه من هم حضور داشتم سخنراني كرد، حرف‌هايي را هم زد، چرا آن زمان اين اتفاقات حادث نشد.
استاندار فارس با تاكيد براينكه برخورد انجام شده با آقاي مطهري در شيراز مايه تاسف بوده و مورد تاييد هيچ انسان عاقلي نيست، گفت: البته يادمان باشد كه اگر آقاي مطهري به محل سخنراني مي‌رسيد با توجه به جوي كه در آنجا به‌واسطه حضور افراد مخالف ايشان حاكم بود، امكان بروز حوادث بسيار ناگوارتري وجود داشت.
احمدي گفت: اگر در زمان سخنراني در محيط دانشگاه كه دستگاه‌هاي امنيتي و انتظامي اجازه ورود و دخالت ندارند، اتفاق ناگواري حادث مي‌شد،‌ چه کسي پاسخگو بود، اينكه دانشگاه به توصيه‌هاي شوراي تامين بي‌تفاوت باشد صحيح نيست.
وي گفت: در شرايط کنوني و با توجه به مشكلات موجود در دانشگاه شيراز و اختلافاتي كه بين اين دانشگاه و دانشگاه علوم پزشكي وجود دارد،‌ حضور آقاي مطهري به صلاح نبود وگرنه هفته گذشته دو بار آقاي زيباكلام به شيراز سفر و سخنراني كرد و هيچ مشكلي هم ايجاد نشد،
احمدي گفت: لذا ما بايد موضوع را با تدبير مديريت كنيم و ضمن دلجويي از آقاي مطهري، افرادي كه به ايشان حمله كردند را شناسايي كنيم. قطعا موضوع را آسيب‌شناسي مي‌كنيم و با كسانيكه موجب بدنامي شيراز شدند هم برخورد مي‌كنيم، اين حادثه تلخ اتفاق افتاده و نام شيراز و استان فارس لکه دار و خراب شده است.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن