تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819404575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسموميت ۱۳ دانش‌آموز سنقري با شير آلوده |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مسموميت ۱۳ دانش‌آموز سنقري با شير آلوده
کد خبر: ۴۸۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱ - 10 March 2015


١٣دانش‌آموز سنقري به دليل نوشيدن شير آلوده مسموم شدند.

به گزاش اعتماد، صايب مدرسي، رييس‌ مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان كرمانشاه با تاييد اين خبر گفت: دانش‌آموزان دبستان شهيد‌مطهري سنقر، روز يكشنبه به دليل مصرف شير توزيع‌شده در سطح‌مدرسه دچار مسموميت شدند كه خوشبختانه با اقدام به موقع نيروهاي اورژانس همگي آنها به بيمارستان منتقل و اقدامات درماني روي آنها انجام شد.

 مدرسي با اشاره به مساعد بودن وضعيت دانش‌آموزان ادامه داد: براي تعدادي از دانش‌آموزان مسموم دستگاه اكسيژن وصل شد و براي تعدادي ديگر نيز كه مشكلات تهوع داشتند اقدامات درماني انجام شد، اما در حال‌حاضر حال همگي آنها مناسب است و مشكل جدي ندارند. تاييد خبر مسموميت دانش‌آموزان سنقري از سوي مدرسي در حالي است كه عزت‌الله پيشوايي، معاون پرورشي اداره آموزش و پرورش شهرستان‌سنقر با تكذيب اين خبر، روايت ديگري از اين اتفاق ارايه داده است.

 او در اين باره گفت: روز گذشته، يكي، دو نفر از دانش‌آموزان احساس دل‌درد كرده بودند كه سريعا با اورژانس تماس گرفته شد و تعدادي از دانش‌آموزان به بيمارستان منتقل شدند.

 پيشوايي با اشاره به بازگرداندن دو دانش‌آموز به مدرسه پس از مساعد شدن شرايط جسماني ادامه داد: علاوه بر مدير و تعدادي از معلمان مدرسه، مسوول مركز بهداشت شهرستان هم از شيرها استفاده كرده و گفته است كه شيرها مشكلي ندارند اما براي اطمينان بيشتر آنها را به آزمايشگاه برده است.

 اين اتفاق براي دومين بار است كه در يك ماه اخير در مدارس سنقر رخ مي‌دهد. ماه‌گذشته نيز هفت دانش‌آموز اين شهرستان بر اثر استفاده از شيرهاي توزيع‌شده در سطح‌ مدرسه مسموم شدند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن