تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819621269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیگیری موضوع آمپول‌های آلوده در مجلس/وزیر بهداشت پاسخگو باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛ پیگیری موضوع آمپول‌های آلوده در مجلس/وزیر بهداشت پاسخگو باشد خبرگزاری پانا: عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی موضوع آمپول های آلوده در مجلس طی هفته آینده خبر داد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۷ اسفند ساعت 08:55

خبرگزاری پانا+

محمدحسین قربانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با انتقاد از ضعف نظارتی وزارت بهداشت در ورود آمپول های آلوده به برخی کلینیک های چشم پزشکی اظهار داشت: این وظیفه وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو است که نسبت به استفاده از اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی نظارت کند و سلامت این کالاها را تایید کند و هر گونه اتفاقی که در این راستا انجام می شود به ضعف نظارتی این ارگان مربوط می شود. عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره تزریق آمپول های آلوده اوستین در یک کلینیک درمانی تهران، گفت: خاطرنشان کرد: قطعا موضوع ورود آمپول های آلوده به شبکه چشم پزشکی کشور را پیگیری خواهیم کرد که چه عواملی موجب شد تا این آمپول ها وارد کلینیک ها شوند. وزارت بهداشت باید در این زمینه پاسخگو باشد و ما هم از کنار این موضوع به راحتی عبور نمی کنیم که یک روز شاهد خون های آلوده، کیسه های خون آلوده و در نهایت آمپول های آلوده باشیم. وی تصریح کرد: متأسفانه مجموعه ای در واردات اقلام دارویی دخیل هستند که یا مغرضانه و یا غیرمغرضانه در حال ضربه زدن به سلامت کشور هستند که پاسخ این موضوع بر عهده وزارت بهداشت است و باید نظارت خود را بیشتر کند.
به گزارش پانا، در هفته گذشته یک کلینیک درمانی چشم پزشکی اقدام در تزریق به بیماران از آمپول های آلوده استفاده کرده و ۱۵ بیمار مبتلا به بیماری AMD دچار نابینایی از یک یا دو چشم شدند و در مجموع ۲۱ چشم از این بیماران کور شد، اقدامات درمانی برای بازگرداندن بینایی این افراد ادامه دارد.
روز گذشته نیز سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این موضوع درحال بررسی است و نتیجه امروز یا فردا توسط رییس سازمان غذا و دارو اعلام می‌شود. برای دو ماه آینده این دارو توسط وزارتخانه از مبدا مورد اعتماد و با هزینه کم تر وارد کشور شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن