تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819988104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی شیراز برای صدور دانش فنی مهندسی به آفریقای جنوبی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهردار اعلام كرد: آمادگی شیراز برای صدور دانش فنی مهندسی به آفریقای جنوبی خبرگزاری پانا: شهردار شیراز گفت: آماده صدور دانش و توانمندی‌های فنی و مهندسی شیراز به کشور آفریقای جنوبی هستیم.
۱۳۹۳ شنبه ۱۶ اسفند ساعت 16:18

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، علی‌رضا پاک‌فطرت در دیدار با سفیر کشور آفریقای جنوبی در ایران و در پاسخ به درخواست سفیر، گفت: آمادگی ارتباطی دوسویه با كشور آفریقای جنوبی را داریم. وی با اشاره به توانمندی‌های کشور آفریقای جنوبی، آمادگی شیراز جهت استقبال از هیئت‌های اعزامی آن كشور را اعلام و با اشاره به پیشرفت‌های شیراز در زمینه‌های كشاورزی، پزشكی، صنایع‌دستی و گردشگری، گفت: ما آمادگی همكاری در زمینه‌های مختلف را داریم. پاك‌فطرت همچنین در خصوص پیشرفت‌های شیراز در مباحث مدیریت شهری، نظافت، پسماند و تولید برق از پسماند توضیحاتی ارائه داد. سفیر آفریقای جنوبی در ایران نیز با بیان اینكه از پیشرفت‌های مورد اشاره شهردار در حوزه‌های مدیریت شهری اطلاعی نداشته است، گفت: شیراز همان بود كه در توصیف‌ها آمده است، شهری زیبا، بدون آلودگی و محصور در میان كوه‌هایی بلند. ویلیام مکس وایت‌هد، گفت: شیراز یكی از شهرهایی است كه در بدو ورود، احساس نزدیكی را در انسان القا می‌كند. وی ضمن ابراز علاقه برای دیدار با بخش خصوصی با هدف بسترسازی توسعه تبادلات صنعتی، فنی و تجاری، گفت: ارتباط ایران و آفریقای جنوبی می‌تواند زمینه‌ساز رشد و توسعه متوازن دو طرف شود. سفیر آفریقای جنوبی علت سفر خود به شیراز را، امکان سنجی همکاری بین دو کشور بیان و این ملاقات کوتاه در راستای ارتباطات سازنده را مفید و از این جهت ابراز خرسندی کرد. وی با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی ایران، گفت: می‌توانیم از ظرفیت‌های ایران برای نوسازی سیستم آب و فاضلاب آفریقای جنوبی استفاده كنیم.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن