تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819311806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلبوم «ناگفته» رونمایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آلبوم «ناگفته» رونمایی شد




«حافظ ناظری» در حالی که اسنادی را در رابطه با اظهارات گذشته‌اش ارائه می‌کرد، گفت: حیف است هنرمندتان این‌چنین در روز رونمایی از آلبومش از خود دفاع کند.





ایسنا: فرزند شهرام ناظری که پس از مدت‌ها، آلبوم «ناگفته» را به‌شکل کامل در ایران منتشر کرده است، اظهار کرد: پیش از این، 20 دقیقه از این اثر با عنوان «بعد یازدهم» در ایران منتشر شد و از آنجا که این اثر را کمپانی سونی منتشر کرده است، باید برای انتشار کامل آن در کشور اجازه می‌گرفتیم.

او همچنین اسنادی را درباره‌ی آکادمی موسیقی «گِرمی» و جوایزی که از سوی غربی‌ها به او اهدا شده است، ارائه و اظهار کرد: در این مدت، صحبت‌های زیادی درباره‌ی من مطرح کرده و گفته‌اند که من دروغگو هستم. بعضی‌ها سعی کردند بازتابی منفی از کار من جلوه دهند.

این هنرمند در حالی که بغض کرده بود، ادامه داد: چقدر حیف است که هنرمندتان باید در روز رونمایی از آلبومش، این‌چنین از خودش دفاع کند. من تک و تنها بدون هیچ حمایتی، این پروژه را پیش بردم؛ اما حرف‌های عجیب و غریبی به من نسبت داده‌اند. شاید اگر جوان دیگری جای من بود و این حرف‌ها را می‌شنید، سرخورده می‌شد و اصلا شاید سازش را می‌شکست. نمی دانم چرا بعضی‌ها فکر می‌کنند چون استاد و پیشکسوت هستند می‌توانند هرچه دل‌شان می‌خواهند بگویند.

در ادامه‌ی این نشست، نادر مشایخی نیز اظهار کرد: ما دو نوع گوش کردن داریم؛ یکی صدای اخباری است که ما را از صدا خبر می‌دهد و دوم، کشف جنبه‌ی عاطفی صدا است. ما توانایی داریم جنبه‌ی عاطفی صدا را در خودمان کشف کنیم. موسیقی جنبه‌ی عاطفی صدا است و من در این زمینه به حافظ ناظری تبریک می‌گویم چون کارش خیلی عالی است.

این رهبر ارکستر اظهار کرد: موسیقی فقط وقتی به موسیقی تبدیل می‌شود که آدم آن را بشنود .جنبه مهم این آلبوم، این است که از موسیقی اصیل ایرانی در آن بهره گرفته شده است. تعداد سازهای به کار رفته در آلبوم حافظ ناظری زیاد نیست، اما همین سازهای محدود، ایجاد صمیمیت می‌کند. در این کار به صدا، جنبه‌ی فیزیکی داده شده است و ما موسیقی را می‌بینیم.

در ادامه این نشست که امروز (16 اسفندماه) در برج میلاد تهران برگزار شد، شهرام ناظری نیز در سخنانی گفت: این اثر چند آیتم مثبت دارد؛ اول این‌که شرکت سونی پذیرفته و این طرح را منتشر کرده است. این‌که سونی اثری از ایران را انتخاب کرده، موضوع مهمی است و حتما خیلی درباره‌ی آن تحقیق کرده است، زیرا در خارج از کشور، مثل ایران، پارتی‌بازی وجود ندارد.

این خواننده‌ی پیشکسوت موسیقی اظهار کرد: من درباره‌ی خوب یا بد بودن کار «حافظ» اظهار نظر نمی‌کنم، زیرا زمان می‌خواهد تا این کار شنیده شود، خیلی وقت‌ها اثری در زمان انتشارش بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد؛ اما شش‌ماه بعد اصلا اثری از آن نیست. آثاری هم هستند که به مرور پیش می‌روند و ماندگار می‌شوند.

او ادامه داد: آلبوم حافظ ناظری از درون یک هنرمند نشأت گرفته به همین دلیل، با ارزش است. این کار تقلید نیست و فکر دیگران را سرقت نکرده است.

این هنرمند در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز در آواز دچار مشکل شده‌ایم. همه شبیه هم می‌خوانند، چون به خودشان ایمان ندارند. شاید هم دلیلش این است که در زمان ما شرایط بهتر بود و امروز موسیقی به رسمیت شناخته نمی‌شود.

در پایان این مراسم از آلبوم موسیقی «ناگفته» اثر حافظ ناظری رونمایی شد. این اثر توسط انتشارات ایرانگام به بازار موسیقی عرضه شده است.







تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن