تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814788619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر کم هزینه نوروزی


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: رییس کمیته اسکان و رفاه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: این استان پایین ترین نرخ اقامت کشور در تعطیلات نوروز را دارد.

به گزارش تراز ،سید جواد موسوی گفت: برای نوروز سال آینده نرخ اقامت در هیچ یک از واحدهای اقامتی استان به هیچ وجه مشمول افزایش قیمت نمی شود و با نرخ مصوب سال 93 ارائه خدمات می نمایند.

وی اظهارکرد: در کل کشور اقامت در واحدهای اقامتی مختلف 20 درصد برای نوروز 94 رشد داشته است اما در خراسان رضوی با هدف رفاه حال زائران و مسافران هیچگونه افزایش نرخی مصوب نشده است.

موسوی بیان کرد: نرخ اقامت واحدهای اقامتی استان در سال 93 با 15 درصد افزایش مصوب شد و همین نرخ برای خدمات دهی سال94 اجرا می گردد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: برای پذیرایی و اقامت زائران نوروزی بیش از 210 هزار تخت ظرفیت در واحدهای رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر در این استان فراهم شده است.

وی یادآورشد: از این تعداد ظرفیت 175 هزار تخت در شهر مشهد آماده شده است.

نوروز 94 حدود 300 هزار تخت در استان خراسان رضوی شامل واحدهای اقامتی رسمی، موقت و واحدهای اسکان اضطراری شامل مسجد، کمپ، حسینیه و .. میزبان مسافران نوروزی است.


منبع: ایرنا


شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 14:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن