تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819652843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح نظارتي پايش بازار کالا و خدمات ويژه نوروز در گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۹:۲۷ب.ظ)
از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردين ۹۴ اجرا مي‌شود؛ طرح نظارتي پايش بازار کالا و خدمات ويژه نوروز در گيلان رئيس اداره بازرسي و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان از آغاز اجراي طرح نظارتي پايش بازار کالا و خدمات ويژه نوروز ۹۴ خبر داد و گفت: اين طرح از ۱۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردين ۹۴ در استان اجرا مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، محمد درويش‌کردار امروز با اشاره به اهميت نظارت بر بازار به ويژه در ايام پاياني سال، اظهار داشت: طرح نظارتي پايش کالا و خدمات ويژه ايام نوروز با هدف تعادل عرضه و تقاضا و تنظيم بازار و تأمين مايحتاج عمومي شهروندان گيلاني و جلوگيري از هرگونه کمبود و افزايش غيرمنطقي قيمت‌ها اجرا مي‌شود.
وي با بيان اينکه اين طرح همزمان با سراسر کشور اجرا مي‌شود، افزود: پايش جدي و مستمر بازار و برخورد قاطع با متخلفان در سطح استان از برنامه‌هاي مهم در دست اجرا است.
رئيس اداره بازرسي و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان با اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته در سطح ادارات سازمان صنعت، معدن و تجارت در سراسر استان، گفت: اين نظارت بر فرآيند تأمين، توزيع کالا و خدمات با قيمت مناسب به مصرف کنندگان نهايي انجام مي‌شود.
درويش‌کردار با بيان اينکه با متخلفان مطابق قانون برخورد مي‌شود، تصريح کرد: اهداف طرح نظارتي پايش کالا و خدمات در آستانه عيد نوروز ضرورت کنترل و نظارت بر وضعيت بازار کالا و خدمات در مراحل مختلف از تأمين تا توزيع مايحتاج عمومي مردم و نيز ارائه خدمات، جلوگيري از تخلفات احتمالي و رسيدگي فوري و دقيق و کارشناسي به شکايات و گزارش‌هاي مردمي است.
وي زمان اجراي اين طرح را از 15 اسفند امسال تا 15 فروردين 94 در سطح استان بيان کرد و افزود: در اجراي اين طرح اداره کل استاندارد و تحقيقات صنعتي، دانشگاه علوم پزشکي، تعزيرات حکومتي، اتاق اصناف و اتحاديه‌ها و انجمن‌ها، صدا و سيماي مرکز استان، رسانه‌ها، جرايد و مطبوعات، حمل و نقل و پايانه‌ها، پليس راهور ناجا، تعاون روستايي و پشتيباني امور دام با سازمان صنعت، معدن و تجارت همکاري مي‌کنند.
رئيس اداره بازرسي و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان از اجراي اين طرح در دو بخش نظارت بر عرضه کالا و نظارت بر بخش خدمات خبر داد و خاطرنشان کرد: در بخش کالايي بر عرضه کالاهاي پرمصرف و بر عملکرد انبارها و سردخانه‌ها، ميادين ميوه و تره‌بار، نمايشگاه‌هاي عرضه مستقيم کالا نظارت مي‌شود.
دوريش‌کردار با بيان اينکه در بخش خدمات با توجه به انجام سفرهاي نوروزي و فعاليت مراکز خدمات رساني به مسافرين نظارت مي‌شود، افزود: در اين بخش بر فعاليت‌هاي شرکت‌هاي مسافرتي هوايي، زميني و دريايي و دفاتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهري و برون شهري، اماکن تفريحي و فرهنگي، سياحتي و زيارتي، واحدهاي اقامتي، غذاخوري‌ها، رستوران‌هاي بين شهري نظارت کامل و مستمر انجام مي‌شود.
وي، نظارت بر عملکرد مراکز خريد نظير ميادين ميوه و تره‌بار و فروشگاه‌هاي عرضه کننده البسه و پوشاک، آجيل و خشکبار، شيريني‌جات و نظارت بر رعايت درصد سودهاي خرده‌ فروشي و عمده فروشي کالاها را از جمله ديگر موارد اجراي طرح نظارت و پايش کالا و خدمات بيان کرد.
رئيس اداره بازرسي و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان گفت: با توجه به تأمين و توزيع ميوه و مرکبات شب عيد توسط جهادکشاورزي، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بر حسن اجراي تامين، توزيع و کيفيت ميوه و مرکبات نظارت مي‌کنند.
درويش‌کردار با بيان اينکه بازرسان و اکيپ‌هاي گشت اين سازمان در ايام تعطيلات نوروزي و ساعات غير اداري آماده خدمات رساني به شهروندان گيلاني و مسافران هستند، تاکيد کرد: در اين راستا همکاري اداراه‌هاي تعزيرات حکومتي استان به منظور رسيدگي به پرونده‌هاي متشکله از جمله مهمترين برنامه‌ها در اجراي موفق اين طرح است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن