تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820273080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت در اختصاص يارانه بليت اتوبوس شهرداري را ياري نمي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۵:۱۶ب.ظ)
دولت در اختصاص يارانه بليت اتوبوس شهرداري را ياري نمي‌کند رئيس کميسيون برنامه، بودجه، امور اداري و فناوري اطلاعات شوراي اسلامي شهر مشهد گفت: دولت اعلام کرده در خصوص اختصاص يارانه بليت اتوبوس و کمک به سهم شهروندان، شهرداري را ياري نمي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد سهيلي با بيان اين مطلب اظهار کرد: دولت هيچ قولي براي اختصاص يارانه بليت اتوبوس و کاهش هزينه‌ها به شهرداري مشهد نداده و رسما نيز به شهرداري‌هاي چند شهر از جمله تهران اعلام کرده نسبت به افزايش 20 درصدي کرايه اتوبوس‌ها اقدام کنند.
وي با اشاره به گران شدن بهاي بليت در تهران به ميزان 50 تا 100 تومان، افزود: سال گذشته نيز دولت رقم 15 ميليارد تومان يارانه براي کاهش بهاي بليت در مشهد در نظر گرفت و اختصاص داد. اما زمانيکه سهم اتوبوسراني مشهد را از دولت خواستار شديم، اعلام کرد اين سهم قبلا در قالب همان 15 ميليارد تومان پرداخت شده است. اين در حالي است که سهم اتوبوسراني به همه شهرهاي کشور اختصاص مي‌يابد.
نايب رئيس دوم شوراي اسلامي شهر مشهد خاطر نشان کرد: 15 ميلياردي که دولت سال گذشته به عنوان يارانه بليت به مشهد اختصاص داد، تنها توانست رقم سنواتي بودجه براي حمايت از اتوبوسراني را تامين کند.
سهيلي با اشاره به اينکه ميزان افزايش بهاي بليت اتوبوس، برابر نرخ تورم است، گفت: افزايش 50 توماني بهاي بليت درحالي است که سرجمع رقم 20 ميليارد تومان از اين باب عايد شهرداري مي‌شود و اين افزايش دقيقا به معني جبران تورم است، نه به معناي افزايش درآمدهاي شهرداري.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن