تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805213525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رعايت اخلاق اسلامي و اخلاق حرفه اي در کار مبناي امور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۴۹ب.ظ)
عضو هيات مديره بانک سپه: رعايت اخلاق اسلامي و اخلاق حرفه اي در کار مبناي امور است عضو هيأت مديره بانک سپه با اشاره به اهميت بهره گيري از تجارب و دانش همکاران در راستاي اهداف و سياست هاي کلان بانک گفت: در انجام امور بايد از خردجمعي بهره گرفت و در امور تخصصي از امر مشورت و مشاوره غافل نماند.
به گزارش خبرگزاري موج، چقازردي در مراسم معارفه رئيس باشگاه کارکنان بانک سپه با بيان اينکه بانک تجربه 90 ساله را به عنوان پشتوانه خود دارد و مديران و کارکنان بسياري آمده و رفته اند و دانش و تجربه خود را پاي سازمان صرف کرده اند گفت: بايد اين تجارب حفظ و منتقل شود و طبق يک برنامه صحيح نيروها آموزش ببيند.
وي با گراميداشت تجربه بازنشستگان که در مسير تعالي اين بانک تلاش کرده اند گفت: بايد با پاسداشت فعاليتهاي صورت گرفته، براي ارتقاي جايگاه بانک سپه تلاش کرد و اثر نيک از خود به جاي گذاشت.
چقازردي تأکيد کرد: بايد فضايي را ايجاد کرد که همکاران از اينکه در بانک سپه کار مي کنند به خود ببالند.
عضو هيأت مديره بانک با اشاره به اهميت بهره گيري از تجارب و دانش همکاران در راستاي اهداف و سياست هاي کلان بانک گفت: در انجام امور بايد از خردجمعي بهره گرفت و در امور تخصصي از امر مشورت و مشاوره غافل نماند.
وي با تأکيد بر اهميت تبليغات گفت: افراد 40 سال به بالا در ايران، بانک سپه را بانکي سالم و پاک مي شناسند و اين در حالي است که جمعيت جوان جامعه با حدود سني 20 تا 30 نيز بايد تصوير روشني از ظرفيت و تواناييهاي بانک داشته باشند. بايد تعهد سازماني و ارزش هاي والاي بانک مستمراً تقويت و از طريق آموزش به کارکنان جديد منتقل شود.
چقازردي در حوزه تبليغات گفت: بايد بيش از گذشته تمرکز کنيم و در اين تمرکز، جمعيت جوان جامعه را با خدمات بانک سپه آشنا کنيم و تصويري واقعي از نخستين بانک ايراني به آنها ارائه کنيم.
وي افزود: بانک سپه نخستين بانک ايراني است و روي برند و اعتبار آن به واقع نمي توان ارزشگذاري کرد. بايد از اين مزيت بهره گرفت و در امر تبليغات بر آن تأکيد کرد.
عضو هيات مديره در ادامه به نکاتي در بحث حفظ بيت المال و امانتداري، به رعايت شئون مديران و کارکنان اشاره کرد.
در ادامه ضمن قدرداني از زحمات جهانگرديان، رئيس پيشين باشگاه و بيان ويژگي هاي کاري و مسووليت پذيري سالاري و تاکيد بر ايجاد فضاي امن توام با احترام براي خدمت به کارکنان شاغل و بازنشسته در باشگاه و ضرورت تقويت مسائل فرهنگي و ورزشي و شادابي به موضوع با اهميت کيفيت و بهداشت خدمات باشگاه بويژه غذاي کارکنان تاکيد کرده و در مسئوليت جديد براي آقاي سالاري آرزوي موفقيت کرد.
شکربيگي: اقتصاد مقاومتي بهينه مصرف کردن است
مشاور مديرعامل و مدير امور حراست بانک سپه با تأکيد بر صرفه جويي و تبيين اهميت اين مهم گفت: اقتصاد مقاومتي کم مصرف کردن نيست بهينه مصرف کردن است.
علي عباس شکربيگي نيز در اين مراسم، ضمن تبريک به سالاري به عنوان رييس جديد باشگاه کارکنان بانک سپه، دو خصيصه مهم رئيس باشگاه را امانتداري و حفظ بيت المال برشمرد و گفت: حفظ و حراست از امانت و نيز صيانت از آن در همه اديان و حکومتها مورد تأکيد قرار گرفته است.
وي با تبيين اهميت حفظ بيت المال در نهج البلاغه و در کلام حضرت امير (ع) به آياتي از قرآن کريم اشاره کرد و از شروط رستگاري، دقت و کوشا بودن نسبت به عهد و پيمان و امانت ياد کرد و گفت: بايد کفه اعمالمان به سمت خير و عمل صالح باشد تا در دنيا و اخرت دچار خسران نشويم.
وي با تأکيد به پرهيز از غيبت، به تشريح فعاليتهاي باشگاه پرداخت و خواستار ارتقاي کيفيت خدمات و فعاليتها در باشگاه کارکنان بانک سپه در مديريت جديد شد.
مدير امور حراست بانک با بيان اينکه باشگاه متعلق به بانک سپه است و بايد بر روي قيمتها و کيفيت خدمات و نيز استفاده از اماکن تفريحي تجديد نظر شود گفت: با توجه به نوع فعاليت باشگاه، بايد در حفظ و حراست اسرار همکاران و مشتريان کوشش شود.
وي با تأکيد بر ارتقاي فعاليتهاي باشگاه در دوره مديريت سالاري ، از تلاشهاي جهانگرديان رييس پيشين باشگاه کارکنان تشکر کرد و گفت: بايد روحيه تغيير را به سمت مثبت و تعالي در خود زنده نگهداشت و از افتادن به ورطه عادت و روزمرگي جلوگيري کرد.
سالاري: در جهت برآورده کردن انتظارات مشتريان؛ برنامه ريزي مي کنيم
سالاري رئيس جديد باشگاه کارکنان نيز با تقدير از حسن اعتماد اولياي بانک، با بيان اينکه افزايش فرهنگ شهرنشيني و افزايش جمعيت، فعاليت اماکن برگزاري جشنها و مراسمها را بيشتر کرده گفت: در چنين شرايطي مديريت چنين فضاهايي کار سختي است و براي حفظ بقا، تلاش مضاعفي را مي طلبد.
وي لازمه موفقيت در چنين شرايطي را برخورداري و شناخت کافي از مجموعه ها برشمرد و گفت: اين مجموعه به دو دسته افراد خدمات رساني مي کند دسته اول افراد درون سازماني و دسته دوم افراد برون سازماني اعم از حقيقي و حقوقي هستند.
سالاري گفت: ما بايد براي تمامي اين متقاضيان برنامه ريزي صحيحي داشته باشيم و حداقل انتظارات را بشناسيم و اين شناخت مبناي برنامه ريزي ما قرار گيرد.
رييس جديد باشگاه با تأکيد بر حمايت اولياي بانک براي توسعه فعاليتهاي باشگاه و تجهيز برخي امکانات همچون بهره مندي از پارکينگ گفت: بايد دغدغه هاي مختلف متقاضيان را شناسايي و به رفع آنها اقدام کرد.
وي با تشکر از تلاشهاي جهانگرديان و معاونان فعلي باشگاه گفت: اميدوارم به ياري خدا بتوانم با حمايت اوليا بانک به فعاليتهاي اقدام کنيم که در نهايت موجبات رضايت خدا، اولياي بانک و همکاران فراهم شود.
سلطاني ها: توسعه جنبه فرهنگي باشگاه يک ضرورت است
سلطاني ها با تاکيد بر حفظ و توسعه جنبه فرهنگي باشگاه بانک سپه خاطر نشان کرد: بايد از ظرفيت اين باشگاه در جهت تعميق هر چه بيشتر دوستي ها بين کارکنان استفاده کرده و به مجموعه باشگاه تنها با جنبه خدماتي نگاه شود.
معاون باشگاه بانک سپه ضمن اعلام آمادگي خود براي همکاري با کليه مسئولان و مديريت جديد باشگاه تصريح کرد: بايد دست به دست هم داده و با خرد و تلاش جمعي به همکاران، خدمات ارزنده ارائه دهيم.
وي ضمن تقدير از کليه همکاران خود در خدمات رساني به همکاران در باشگاه از آنها خواست مديريت جديد باشگاه را در تحقق اهداف و برنامه هاي جديد کمک کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن