تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815437909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت بورس ايده در كشور رونق مي گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۵۰ب.ظ)
وزير علوم: فعاليت بورس ايده در كشور رونق مي گيرد وزير علوم، تحقيقات و فناوري ابراز اميدواري کرد که به زودي شاهد رونق هرچه بيشتر بورس ايده در کشور باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر محمد فرهادي در بيست و هشتمين جشنواره بين‌المللي خوارزمي که در سالن اجلاس سران برگزار شد، سرمايه انساني را موتور محرک کشور توصيف کرد و اظهار داشت: وزارت علوم بعد از تغيير نام بايد در سه عرصه توسعه علمي و آموزش عالي، عرصه تحقيقاتي و عرصه فناوري فعاليت‌هاي خود را دنبال کند.
وي تأکيد کرد: دانشگاه‌هاي کشور بايد از نسل اول و نسل دوم به دانشگاه‌هاي مأموريت گرا، کارآفرين و نسل سوم تبديل شوند.
وي همچنين خواستار توسعه مراکز رشد و پارک‌هاي علم و فناوري براي تبديل محصول دانش به ثروت شد و گفت: وقتي‌که يک محصول توليد مي‌شود بايد در شهرک‌هاي صنعتي و پارک‌هاي علم و فناوري شرکت دانش‌بنياني شکل بگيرد تا اين محصول جديد را به توليد انبوه و تجاري‌سازي برسانند؛ اين کار شروع‌شده اما بايد فعاليت در آن زمينه افزايش يابد.
وي ابراز اميدواري کرد که با توکل بر خدا و اجراي سياست‌هاي دولت تدبير و اميد در زمينه‌هاي علمي کشور به جايگاه پيش‌بيني‌شده در جهان اسلام، منطقه و سطح بين‌المللي دست‌يافته تا شاهد جامعه‌اي توسعه‌يافته در کشور باشيم.
دکتر فرهادي در بخش ديگري از سخنان خود به برگزاري اولين اجلاس وزراي علوم و فناوري کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد در تهران اشاره کرد و گفت: در اين اجلاس بيانيه ارزشمندي منتشر شد که به پيشنهاد رئيس‌جمهوري يک‌قطب علمي در کشور براي همکاري بين کشورهاي عدم تعهد تأسيس مي‌شود که در قالب آن موضوع انتقال تکنولوژي بين کشورهاي عضو صورت مي‌گيرد.
در اين مراسم که معاون علمي و فناوري رييس‌جمهور و رئيس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس نيز حضور داشتند ۱۷ طرح برگزيده مورد تجليل قرار گرفتند که از اين تعداد ۱۰ طرح برگزيده داخلي و هفت طرح برگزيده خارجي بودند.
گفتني است در پايان اين مراسم وزير علوم و تحقيقات و فناوري به همراه معاون علمي و فناوري رياست جمهوري از نمايشگاه و طرح‌هاي برگزيده بيست و هشتمين جشنواره بين‌المللي خوارزمي بازديد کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن