تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819931921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت 600 هزار شهروند درجشنواره رباتيک شهر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۲۰ب.ظ)
مشارکت 600 هزار شهروند درجشنواره رباتيک شهر تهران رئيس کميته ملي ربوکاپ ايران در مراسم اختتاميه مسابقات نهايي رباتيک محله هاي شهر تهران گفت: جشنواره علمي شکوفا با فراهم کردن بستر خلاقيت، شناسايي نخبگان محلي را به همراه دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر مرتضي موسي خاني در مراسم اختتاميه مسابقات نهايي رباتيک محله‌هاي شهر تهران که در منطقه 20 شهر تهران برگزار شد به مديريت شهري تهران که فراهم‌کننده زمينه فعاليت علمي شهروندان شده است تبريک گفت و افزود: تمامي کودکان، نوجوانان و دانش آموزان تهراني که در جشنواره شکوفا و به‌ويژه کانون رباتيک شرکت کردند پا به وادي ارزشمندي گذاشته‌اند.
موسي خاني نسل امروز ايران را نسلي باهوش، علاقه‌مند به آموزش و جوان برشمرد و گفت: جشنواره علمي شکوفا به‌خوبي توانسته است شرايط و بستر خلاقيت را در محله‌هاي شهر تهران فراهم کند.
وي با اشاره به اينکه از ايده‌هاي نوين حمايت و پشتيباني مي‌کنيم ادامه داد: بهره‌گيري از برگزيده‌ها و نخبگان محلي که از طريق اين مسابقات شناسايي مي‌شوند در دستور کار کميته ملي روبوکاپ قرار دارد و پذيراي تمامي جواناني که قدرت توليد ايده‌هاي نو به‌ويژه در عرصه رباتيک و دنياي ديجيتال را دارند، هستيم.
رئيس کميته ملي روبوکاپ ايران در ادامه به ارائه مطالبي در خصوص خلاقيت پرداخت و تفکر خلاق، تخصص و انگيزش را از مهم‌ترين مؤلفه‌هاي خلاقيت برشمرد.
مسابقات محلي رباتيک با مشارکت و رقابت 600 هزار شهروند تهراني که عضو کانون‌هاي رباتيک در محله‌هاي شهر تهران هستند انجام شد و 3 هزار رباتيک کار برگزيده منطقه‌اي در بخش پاياني به ميزباني منطقه 20 طي دو روز به رقابت پرداختند که درنهايت 30 برگزيده از ده ليگ آتش‌نشان، شکارچي نور، حل ترافيک شهري، تفکيک پسماند و...معرفي و تقدير شدند.
تيم‌هاي اول تا سوم ليگ خلاقيت به ترتيب از محله‌هاي رسالت، ولي‌آباد و اقدسيه، ليگ مبارز از محله‌هاي کوهک، شمس‌آباد و نياوران، ليگ خدمات شهري از محله‌هاي کاشانک، حصار بوعلي و چيذر، ليگ تفکيک زباله از محله‌هاي قائم، يافت‌آباد و اراج، ليگ رالي از محله‌هاي ولنجک، لشکر غربي و ولنجک، ليگ پارک نوري از محله‌هاي مدائن، قائم و وليعصرشمالي، ليگ آتش‌نشان از محله‌هاي لشکر غربي، چيذر و کاشانک، ليگ حل ترافيک شهري از محله‌هاي چيذر، و حصار بوعلي، ليگ فوتباليست از محله‌هاي قائم، چيذر و حصار بوعلي و ليگ شکارچي نور نفرات اول تا سوم از محله قائم معرفي و تقدير شدند.
رئيس کميته ملي روبوکاپ ايران و دبير کميته علمي جشنواره رباتيک به همراه اعضا اين کميته، معاون فناوري و اطلاعات معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، قائم‌مقام شهردار منطقه، معاونان، شهرداران نواحي و مديران ارشد شهري شهرداري منطقه 20 از حاضران مراسم اختتاميه مسابقات رباتيک محله‌هاي شهر تهران بودند که در مجموعه فرهنگي وليعصر (عج) برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن