تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819407764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برتری جالب توجه لئو مسی بر مثلث BBC رئال


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: برتری جالب توجه لئو مسی بر مثلث BBC رئال
اگر کريستيانو رونالدو در نيم فصل اول لاليگا و تا روزهاي پاياني سال 2014 کابوس مدافعان بود، حالا اين لئو مسي است که جاي کريستيانو رونالدو را در سال 2015 گرفته است.
به گزارش نامه نیوز، همزمان با افت غیرمنتظره کریستیانو رونالدو در سال 2015، لیونل مسی به یکباره اوج گرفت و با سود جستن از افت رونالدو توانست آمار گلزنی خود را افزایش دهد. لئو مسی با گلزنی مقابل گرانادا در بازی شب گذشته، در 14 بازی خود برای بارسلونا در سال 2015، موفق به زدن 15 گل شده است که از مجموع آمار گلزنی هر سه مهاجم رئال مادرید(رونالدو،بنزما و بیل) بالاتر است.

مثلث معروف به BBC رئال، تا بدینجا در سال 2015 روی هم 14 گل به ثمر رسانده اند. مسی در این فصل تنها بازی برگشت مقابل الچه در کوپا دل ری را از دست داده و البته در 4 بازی نیز برای بارسا گلی به ثمر نرسانده است. مالاگا، سوسیداد، اتلتیکو مادرید(دیدار برگشت کوپا دل ری) و منچسترسیتی، تیم هایی بودند که مسی در سال میلادی جدید، موفق به گلزنی به آنها نشد.

فوق ستاره آرژانتینی در تمام بازی ها بصورت ثابت به میدان رفته، به غیر از بازی با سوسیداد که 44 دقیقه در زمین حاضر بود. مسی هر 80 دقیقه یک گل برای تیمش زده اما کریستیانو رونالدو هر 128 دقیقه برای رئال گلزنی کرده است. او تا بدینجا در سال جدید 6 گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده است.رونالدو دو بازی مقابل سوسیداد و سویا را به دلیل محرومیت از دست داد و در بازی مقابل کوردوبا نیز در انتهای بازی اخراج شد.

کریم بنزما با 5 بار گلزنی برای رئال، متوسط یک گل در هر197 دقیقه را به ثبت رسانده و گرت بیل نیز در سال 2015 با زدن 3 گل در 1061 دقیقه، بطور متوسط هر 353 دقیقه موفق به زدن یک گل برای رئال مادرید شده است.




منبع: ورزش سه


۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن