تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820434618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ريشه کن کردن اعتياد از آرمان‌هاي کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ اسفند ۱۳۹۳ (۱۹:۶ب.ظ)
ريشه کن کردن اعتياد از آرمان‌هاي کشور است دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ريشه کن کردن معضل اعتياد در بين جوامع بشري از آرمان‌هاي جمهوري اسلامي است.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ در راستاي صيانت از شأن و منزلت زائرين حج تمتع و عمره مفرده و همچنين تاکيدات معاونت مقابله و امور بين الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در بررسي وضعيت و نحوه اقدامات و فرايند عمليات اعزام زائرين بيت الله الحرام، دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان به همراه دادستاني استان، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدراستان، مديريت حج و زيارت از فرايند عمليات زائرين بازديد بعمل آوردند.
علي شمشيري دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان در اين مراسم با تاکيد بر مهم بودن نحوه کنترل و بازرسي‌ها در عمليات اعزام زائرين بيت الحرام گفت: حسن انجام کار در فرايند عمليات اعزام زائرين و دقت عمل پليس فرودگاه در بازرسي‌ها و همچنين احساس مسئوليت دستگاه‌هاي مقابله اي استان دراين قضيه نشانگر حقانيت حسن نيت؛ گفتار و عمل جمهوري اسلامي ايران در بحث مبارزه جدي با مواد مخدر است.
وي گفت: يکي از آرمان‌هاي جمهوري اسلامي ايران به عنوان پرچم دار مبارزه با سوادگران و قاچاقچيان مواد مخدر در بين کشورها، ريشه کن کردن معضل اعتياد در بين جوامع بشري است بنابراين ايران اسلامي در راستاي اين مهم و عمل به اين شعار فرامليتي از هيچ کوششي دريغ نخواهد کرد.
وي در پايان از عملکرد مناسب پليس فرودگاه استان در برگزاري کلاس‌هاي آموزشي و ارائه آموزش‌هاي قبل از اعزام به زائرين، کنترل و بازرسي دقيق و همچنين حضور گروه بازديدکننده در اين عمليات قدرداني و خواستار دقت عمل و حساسيت بيشتر گرديد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن