تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819701634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید باید رقابتی شود/ تشدید نظارت دولت در آستانه سال نو


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جهانگیری در جمع خبرنگاران:
تولید باید رقابتی شود/ تشدید نظارت دولت در آستانه سال نو
معاون اول رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه استمرار تولید تنها با کیفیت بالا و قیمت مناسب امکان پذیراست گفت: لازمه این امر این است که تولید در کشور رقابتی شود.

تولید باید رقابتی شود/ تشدید نظارت دولت در آستانه سال نو
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در حاشیه همایش حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در جمع خبرنگاران گفت: بحث حمایت از حقوق مصرفی‌کنندگان بیش از اینکه بر عهده دولت باشد بر عهده بخش خصوصی است و دولت در این زمینه تنها باید نظارت و پیگیری کند تا سیاست‌های ابلاغی اجرا شود در آستانه سال نو این نظارت‌ها تشدید می‌شود.


وی افزود: هم اکنون واحدهای تولید به درجه‌ای از بلوغ رسیده‌اند که استمرار تولید تنها در گرو کیفیت بالا و قیمت مناسب باید باشد لذا لازمه این امر این است که تولید رقابتی باشد.


جهانگیری تأکید کرد: در لایحه خروج از رکود بحث حمایت از تولید رقابتی مطرح شده است چرا که اعتقاد داریم تولید باید رقابتی باشد.


معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر جایگاه برند در کشور گفت: خیلی از تولیدات ایران هم در کشور و هم در سایر کشورها شناخته شده هستند و صادرات 44 میلیارد دلاری نیز حاکی از این امر است.


وی افزود: اما انتظار و توقع از ایران بیش از این است و باید صادرات غیرنفتی ما افزایش یابد و نسبت صادرات به واردات بدون نفت نیز به یکدیگر نزدیک شود.


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه افزایش قیمت برق از اول اسفند ابلاغ شده در حالی که به گفته مجلس ایراداتی دارد گفت: دولت حق دارد در تمام مواردی که مصالح کشور را تشخیص می‌دهد تصمیم‌گیری کند و این یک روال طبیعی است.


وی ادامه داد: حتی به دلیل شرایط موجود در کشور علی‌رغم اینکه سال گذشته مجلس مجوز افزایش  37 درصدی قیمت برق را داده بود با این وجود تنها برای مردم 10 درصد، برای بخش کشاورزی نیز 10 درصد و برای بخش صنعت و تجارت تنها 20 درصد افزایش قیمت را شاهد بودیم.


انتهای پیام/






۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن