تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803502658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزینه برای خدمات پس از فروش سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: وزیر صنعت عنوان کرد:
هزینه برای خدمات پس از فروش سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود
نعمت‌زاده گفت: برنامه‌ریزی، مدیریت نوین، و بهره‌وری لازمه واحدهای اقتصادی کشور است و باید با همکاری صنایع با مراکز علمی و پژوهشی در جهت ارتقای فرآیندهای تولید و کیفی محصولات اقدام نمود.

برنامه‌ریزی و مدیریت نوین لازمه واحدهای اقتصادی/ هزینه برای خدمات پس از فروش سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت معدن و تجارت در همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: واحدها و بنگاه‌های تولیدی و توزیعی باید از موقعیت کنونی برای رقابتی کردن کالاهای خود استفاده نموده و با پشتیبانی دولت و با استفاده از مزیت‌های موجود در کشور در حوزه صنعت و تجارت بتوانند با قیمت پایین و کیفیت بالاتر از نمونه مشابه داخلی و خارجی تلاش کنند.


وی افزود: بنگاه‌های اقتصادی باید به عنوان حامیان حقوق مصرف کننده شناخت‌های کیفی را مدنظر قرار دهد و فعالان اقتصادی نیز در رعایت مصادیق حقوق مصرف‌کنندگان و بدست آوردن مزیت‌های رقابتی اقدام کرده و با بررسی کالاهای باکیفیت نسبت به افزایش تجربیات خود اقدام کنند.


نعمت‌زاده تصریح کرد: بنگاه‌های اقتصادی باید در جهت بهبود کیفیت تلاش کرده و روش‌های جدیدی را برای کسب رضایت مشتری برنامه‌ریزی کنند و امید می‌رود با ایجاد رقابت بین شرکت‌های داخلی بتوان زمینه ساز حمایت از حقوق مصرف‌کننده شد.


وزیر صنعت معدن و تجارت تأکید کرد: کار کردن در این شرایط ابتکار و خلاقیت بی‌شماری را می‌طلبد و اهتمام دولت بر این است که محدودیت‌ها را در صحنه بین‌المللی و داخلی به حداقل برساند همچنین باید تلاش کرد تا کالاها را مطابق با استانداردهای بین المللی تولید و عرضه کرد وهمچنین واحدهای صنعتی در جهت رقابت با محصولات مشابه داخلی و خارجی در جهت ارتقای کیفیت محصولات اقدام کند.


وی ادامه داد: جلب رضایت مشتری نیاز مستمر به ارتقای کیفیت محصول دارد و با تولید کالاهای بادوام و ارائه خدمات پس از فروش و رعایت استانداردهای علمی تدوین شده می‌توان در امر مشتری مداری و تداوم تولید گام برداشت.


به گفته نعمت‌زاده ارائه خدمات پس از فروش یکی از مصادیق حمایت از حقوق مصرف‌کننده است که این موضوع در خرید کالاها و فروش آن و واگذاری واحدهای صنعتی به بخش خصوصی نیز صادق است.


وی ادامه داد: خدمات پس از فروش یک اصل است و اگر توزیع کنندگان به سلایق مشتری توجه کنند می‍‌توانند با اعمال نظام‌های نظارتی هر گونه نارسایی‌های احتمالی را رفع نمایند.


وزیر صنعت تصریح کرد: هزینه کردن برای خدمات پس از فروش نه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و میزان تقاضای محصول بالاتر رفته و با توسعه بازار آن علاوه بر جبران هزینه سود قابل ملاحظه‌ای برای بنگاه‌های صنعتی ایجاد می‌شود که می‌توان این سود را با مصرف‌کنندگان تقسیم کرد.


وی گفت: برنامه‌ریزی، مدیریت نوین، و بهره‌وری لازمه واحدهای اقتصادی کشور است و باید با همکاری صنایع با مراکز علمی و پژوهشی در جهت ارتقای فرآیندهای تولید و کیفی محصولات اقدام نمود.


وزیر صنعت ادامه داد: هم اکنون در برهه‌ای حساسی قرار داریم و دولت در لایحه رفع موانع تولید به ارتقای نظام تولید و سیاست رونق بخش تولید را تبیین کرده که امیدواریم از سوی شورای نگهبان تأیید و اجرایی شود.


وی گفت: در راستای سیاست درون‌زا و برون‌نگر لازم است تولیدکنندگان به تولید کالا و ارائه خدمات صادراتی توجه کنند چرا که تولید صادرات محور کمک می‌کند که نگاه تولیدکننده داخلی نه تنها متوجه رقابت در بازار داخلی باشد بلکه با شناخت از بازارهای هدف و رقبای خارجی مجبور می‌شوند ضمن نوآوری و توانمندی مالی و ارائه خدمات پیش و پس از فروش موجب افزایش تولید می‌شود.


وزیر صنعت گفت: امروز اغلب تولیدات داخلی از کیفیت و توان خوبی برای حضور در بازارهای خارجی برخوردار هستند و باید از خرید کالاهای خارجی که نمونه داخلی دارند جلوگیری شود.


وی ادامه داد: وزارت صنعت برحضور پررنگ اتحادیه‌های بخش خصوصی تأکید دارد و از آنها می‌خواهد ضمن ارائه راهکارهای عملیاتی برای رسیدن به رشد اقتصادی مطلوب کمک نمایند.


وی تأکید کرد: امروز باید برخی مقررات زاید حذف شود و وزارت صنعت آمادگی دارد که هر نظری که منجر به تسهیل فضای کسب و کار شود را مورد بررسی قرار دهد.


انتهای پیام/






۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن