تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819930678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حق‌السکوت عربستان به نهاد حقوق بشر


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
حق‌السکوت عربستان به نهاد حقوق بشر
حق‌السکوت عربستان به نهاد حقوق بشر کمک یک میلیون دلاری عربستان به کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل، باعث تقدیر و تشکر این نهاد از تلاش‌های عربستان برای پاسداشت حقوق بشر شده است.


به گزارش فرهنگ نیوز، «فیصل بن حسن طراد» نماینده عربستان سعودی در کمیساریای عالی حقوق بشر در «ژنو» یک میلیون دلار از طرف دولت ریاض به این نهاد اهدا کرده است.

به گزارش روزنامه الشرق الاوسط، این کمک عربستان در راستای جلوگیری از کسری بودجه سال 2015 این نهاد حقوق بشری بوده است.

«فیصل بن حسن طراد» نماینده عربستان در کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل، در این باره بر حمایت عربستان از این کمیساریا و در کل، موضوع حقوق بشر تأکید کرد.

از سوی دیگر، کمیساریای عالی حقوق بشر نیز، با نهایت تشکر از کمک یک میلیون دلاری عربستان به این نهاد، از تلاش‌های عربستان در راستای حقوق بشر و گسترش آن تقدیر کرد.

کمک سعود‌ی‌ها به نهاد حقوق بشر و دریافت تقدیر و تشکر این نهاد، در حالی است که مسأله نقض گسترده حقوق بشر در عربستان، بی نهایت از سوی نهادهای خصوصی بین‌المللی محکوم شده است.

منبع: فارس


93/12/8 - 12:08 - 2015-2-27 12:08:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن