تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820386012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اميدوارم تأمين آب سالم و پايدار براي قم تا پايان فروردين به نتيجه برسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ اسفند ۱۳۹۳ (۱:۳۱ق.ظ)
رييس جمهوري در جلسه شوراي اداري استان قم: اميدوارم تأمين آب سالم و پايدار براي قم تا پايان فروردين به نتيجه برسد رييس جمهوري در جلسه شوراي اداري استان قم با تاکيد بر اين که دولت يازدهم با حمايت هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي و پشتيباني مردم، همه توان خود را براي حل مشکلات کشور بکار گرفته است ، تصريح کرد: حمايت صريح مراجع معظم تقليد، علما ، فضلا ، روحانيون و مردم، مسئوليت دولت را در حل سريعتر مشکلات کشور و بويژه قم ، سخت‌تر و سنگين‌تر مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم ،حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني در جلسه شوراي اداري استان قم با ابراز خرسندي از سفر به استان قم گفت: بنيانگذار انقلاب اسلامي و رهبري معظم انقلاب اسلامي تربيت شده اين شهر و حوزه علميه آن هستند و آثار انقلاب اسلامي در همه جاي قم مشاهده مي‌شود و خوشحاليم که حوزه علميه قم اين همه ثمرات و اثرات در انقلاب اسلامي داشته و امروز نيز منشأ نشر فرهنگ اهل بيت در جهان است.
رييس جمهوري در ادامه با بيان اينکه شکي نيست که در کشور مشکلاتي داريم، بخشي از اين مشکلات را مثل مشکل بيکاري، عمومي و مربوط به همه کشور ذکر کرد و افزود: البته طبيعي است که بايد اين مشکلات حل شود. نکته مهم آن است که بايد توجه داشته باشيم وقتي حرفي را مي‌زنيم به لوازم آن هم متعهد باشيم و مثلاً توجه داشته باشيم که اشتغال بدون رونق اقتصادي و رونق اقتصادي بدون بستر و فضاي لازم براي سرمايه‌گذاري ممکن نيست.
دکتر روحاني اظهار داشت: اگر به لوازم حرفي که مي‌زنيم متعهد باشيم هم در کشور اتفاق نظر حاصل مي‌شود و هم سريع‌تر به اهدافمان مي‌رسيم.
رييس جمهوري تصريح کرد: درست است که مسايل را به مادي و معنوي تقسيم مي‌کنيم اما گاهي يک مسأله هم مادي است و هم معنوي. به عنوان مثال ايجاد شغل، تأمين آب و بهداشت براي مردم، هم مادي است و هم معنوي. در اسلام رهبانيت و ترک دنيا نداريم و در مکتب اسلام ماديت و معنويت و دنيا و آخرت در کنار هم تعريف مي‌شوند.
دکتر روحاني با بيان اينکه با توجه به اين تعريف مسايلي وجود دارد که بايد آنها را حل و فصل کنيم، خاطر نشان کرد: مسئوليت اين مشکلات بر عهده دولت است و نمي‌خواهيم از زير بار مسئوليت شانه خالي کنيم.
رييس جمهوري تصريح کرد: اين سفر براي دولت برکات زيادي داشت که ديدار با علما و فضلا و بخصوص مراجع عظام تقليد و از همه بالاتر تشرف به حرم حضرت فاطمه معصومه(س) از جمله آنها بود و اين مضجع شريف همواره براي ما، قم و ايران پرخير و برکت بوده است.
دکتر روحاني در ادامه با اشاره به اينکه دولت در اين سفر اجراي ۳۰ پروژه مهم را براي قم اعلام کرد، خاطر نشان کرد: در اين سفر ضمناً موفق شديم، چند پروژه مهم از جمله صحن شرقي حرم مطهر، بخشي از جاده آزادراهي حرم تا حرم در حد فاصل قم تا گرمسار و آغاز عمليات اجرايي خط آهن سريع‌السير تهران – قم -اصفهان را افتتاح کنيم که اقدامات مهمي بود. همچنين اميدوارم تأمين آب سالم و پايدار براي قم و حتي برخي شهرهاي اطراف تا پايان فروردين به نتيجه برسد.
رييس جمهوري گفت: از ديگر طرح‌هايي دولت براي قم، توسعه کشت گلخانه‌اي، اجراي پروژه فاضلاب شهري، ساخت مجتمع فرهنگي و ديگر پروژه‌هايي است که براساس وعده‌اي که داده‌ايم، ان‌شاء الله در سال‌هاي ۹۴ و ۹۵ اجرايي و به بهره‌برداري خواهند رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن